Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – رونالدو در سال ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش ۱۱۰ میلیون یورو به یوونتوس پیوست؛ اما در تابستان امسال با ۱۵ میلیون یورو به منچستریونایتد برگشت. او در طول این مدت در ۱۳۴ بازی ۱۰۱ گل برای بیانکونری به ثمر رساند و پنج جام قهرمانی شامل دو قهرمانی در لیگ ایتالیا به دست آورد.

با این حال کارشناسان نظرات متفاوتی در در خصوص انتقال رونالدو به یووه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عد‌ه‌ای با این موضوع موافق و دسته‌ای دیگر مخالفت خود را نشان دادند.

در همین رابطه گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در خصوص حضور ستاره پرتغالی در یوونتوس مخالفت خود را نشان داد و گفت: در فلسفه اعتقادی من، خرید این بازیکن اقدام درستی نبوده است. حضور او به صورت کلی برای فوتبال ایتالیا خوب بود، اما من فکر نمی‌کنم تاثیر مثبتی روی یوونتوس گذاشته باشد.

گفتنی است که با وجود بازگشت رونالدو به اولدترافورد، منچستریونایتد دوران خوبی را سپری نمی‌کند و به شدت مورد انتقاد کارشناسان قرار دارد. بیشتر بخوانید: گزینه‌های تقویت خط هافبک یوونتوس مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، منچستریونایتد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که 2-0 از میزبان خود یوونتوس عقب بود در نهایت با نتیجه 3-2 به برتری رسید و راهی فینال این رقابت ها شد. برای یوونتوس فیلیپو اینزاگی و برای منچستریونایتد روی کین، دوایت یورک و اندی کول گلزنی کردند.

دانلود (27.4MB)

دیگر خبرها

  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند