Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان‌ وبلوچستان با صدور پیامی مشترک، فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا-  در متن این پیام آمذه است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنْتُمْ عَلَیٰ شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکُمْ مِنْهَا ۗ کَذَٰلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ

و همگی به ریسمان خدا «قرآن و اسلام، و هرگونه وسیله وحدت‌» چنگ زنید، و پراکنده نشوید! و نعمت (بزرگِ) خدا را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید، و او میان دلهای شما، الفت ایجاد کرد، و به برکتِ نعمتِ او، برادر شدید! و شما بر لبِ حفره‌ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد؛ این چنین، خداوند آیات خود را برای شما آشکار می‌سازد؛ شاید پذیرای هدایت شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوره آل عمران/ آیه ۱۰۳

هفته وحدت و ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت سیدالأنبیاء و المرسلین محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم)، یادآور ابتکار ارزشمند امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) و بینش قوی ایشان است که ضروری‌ترین نیاز جامعه اسلامی را مورد نظر قرار داده و توجه همه مسلمانان را به این امر مهم جلب کردند.

وحدت جامعه اسلامی اولویت اصلی جهان اسلام و لازمه حفظ عزت، اقتدار، استقلال و بازیابی مجد و شوکت و احیاء مجدد تمدن اسلامی است.

وحدت، تعامل و همکاری مسلمانان با یکدیگر و تلاش مشترک برای رشد جامعه اسلامی و شکوفایی امت مسلمان و دستیابی به قله‌های کمال، علم و فرهنگ است که آیات قرآن کریم و روایات و سیره مستمره انبیاء و ائمه هدی(علیهم السلام) مؤید و تاکیدکننده این امر می‌باشد.

مایه افتخار است که مردم فهیم و نجیب استان سیستان‌وبلوچستان همواره با هوشیاری و حفظ وحدت، توطئه‌های دشمنان را خنثی و با تأسی به سیره پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و با حفظ انسجام و همدلی، در برابر دشمنان به مثابه ید واحده عمل نموده و بدخواهان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس می‌نمایند فلذا زاهدان به عنوان پایتخت وحدت کشور نام‌گذاری شده است.

اینجانبان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت، از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم که به حق این وجود مبارک با نگاه لطف به جامعه اسلامی نظر کند و به مردم ما بالاخص علما و نخبگان جامعه توفیق عطا کند که منادیان وحدت باشند و در برابر عوامل تفرقه ایستادگی نمایند.

مصطفی محامی

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان

و امام جمعه زاهدان

حسین مدرس خیابانی

استاندار سیستان‌وبلوچستان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جامعه اسلامی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه از عملیات وعده صادق

استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه طی بیانیه‌ای مشترک اقدام غرورانگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز طی عملیات وعده صادق حمایت و تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و حجت‌السلام مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان در بیانیه‌ای مشترک از اقدام غرورانگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز طی عملیات وعده صادق حمایت و تقدیر کردند، متن پیام به این شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

«ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است»

اقدام غرورانگیز و پر صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام، جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هر گونه تهدید و دست درازی به خاک پاک ایران اسلامی را در دیدگاه جهانیان به تصویر کشید.

عملیات موفق "وعده صادق" و نمایش کوبنده و پاسخ قاطع سپاه مقتدر با هماهنگی و همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از برنامه تنبیه رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل منجر به انهدام اهداف نظامی و مهم پیش‌بینی شده در سرزمین‌های اشغالی شد که بدون تردید این اقدام شجاعانه، بیش از پیش هیمنه پوشالی و خیالی سردمداران صهیونیست و اربابان جنایت کارش را در سطح منطقه و دنیا هویدا ساخت.

این‌جانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید سیدرضی موسوی، زاهدی و هم‌رزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور موشک‌باران پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده کردن مطالبه عموم مردم عزیز ایران مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر کرده، پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

«و ماالنصر الا من عندالله العزیز»

مرتضی مطیعی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

سید محمد رضا هاشمی
استاندار سمنان

کد خبر 744801

دیگر خبرها

  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی عملیات شکوهمند "وعده صادق"
  • حمایت استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه از عملیات وعده صادق
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور