Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در پیام آیت‌الله مصطفی محامی و حسین مدرس خیابانی که روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: هفته وحدت و ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت سیدالأنبیاء و المرسلین محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم)، یادآور ابتکار ارزشمند امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و بینش قوی ایشان است که ضروری‌ترین نیاز جامعه اسلامی را مورد نظر قرار داده و توجه همه مسلمانان را به این امر مهم جلب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحدت جامعه اسلامی اولویت اصلی جهان اسلام و لازمه حفظ عزت، اقتدار، استقلال و بازیابی مجد و شوکت و احیای مجدد تمدن اسلامی است.
وحدت، تعامل و همکاری مسلمانان با یکدیگر و تلاش مشترک برای رشد جامعه اسلامی و شکوفایی امت مسلمان و دستیابی به قله‌های کمال، علم و فرهنگ بوده که آیات قرآن کریم و روایات و سیره مستمره انبیاء و ائمه هدی(علیهم السلام) مؤید و تاکیدکننده این امر است.
مایه افتخار است که مردم فهیم و نجیب استان سیستان‌وبلوچستان همواره با هوشیاری و حفظ وحدت، توطئه‌های دشمنان را خنثی و با تأسی به سیره پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و با حفظ انسجام و همدلی، در برابر دشمنان به مثابه ید واحده عمل کرده و بدخواهان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس می‌کنند فلذا زاهدان به عنوان پایتخت وحدت کشور نامگذاری شده است.
اینجانبان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت، از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم که به حق این وجود مبارک با نگاه لطف به جامعه اسلامی نظر کند و به مردم ما بویژه علما و نخبگان جامعه توفیق عطا کند که منادیان وحدت باشند و در برابر عوامل تفرقه ایستادگی کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان هفته وحدت حسین مدرس خیابانی مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هفته وحدت حسین مدرس خیابانی سیستان و بلوچستان هفته وحدت حسین مدرس خیابانی مصطفی محامی جامعه اسلامی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است