Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از توقف تولید پژو ۲۰۰۸ با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، حال اما در گزارش ارزیابی شهریور ماه حضور دو خودرو جدید دیگنتی شرکت بهمن‌موتور و تارا ایران‌خودرو دیده می‌شود که به ترتیب پنج ستاره و چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه خودروسازان داخلی، با کیفیت‌ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران‌خودرو و دیگنتی بهمن‌موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند و پس از آن هشت خودرو چهار ستاره ( با ورود تارا به ارزشیابی‌های کیفی) و ۱۹ خودرو سه ستاره قرار گرفته‌اند؛ کم‌کیفیت‌ترین خودروی تولید خودروسازان داخلی در بخش سواری،  MVM X۳۳ S  مدیران‌خودرو شناخته شده است که همچنان دو ستاره تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.   

در خودروهای در سطح قیمتی ۲، محصول تازه گروه بهمن موتور (دیگنتی) پنج ستاره و هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌ و در رده خودروهای باکیفیت قرار گرفته‌اند.

پس از آن‌ها در این سطح قیمتی، محصولاتی همچون جک S۳ و جک S۳ (بهمن موتور)، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو (مدیران‌خودرو) و SWM G۰۱ (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.  

در سطح قیمتی ۲، MVM X۳۳ S تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌ ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی شهریور ماه ۱۴۰۰ است.

در ارزیابی سطح کیفی خودروهای تولید شهریور ماه، مجدد  خبری از خودروهای در گروه قیمتی ۳ نیست؛ این درحالیست که در ارزیابی تیرماه امسال، تنها به برلیانس H۳۳۰  اتوماتیک با سه ستاره کیفی اشاره شده بود. 

در سطح قیمتی ۴ نیز در میان خودروهای سواری تولیدی همانطور که اشاره شد، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷ در سه مدل ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما، ۲۰۷ اتوماتیک و ۲۰۷ دنده‌ای، تارا و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

همچنین در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶، دنا، رانا پلاس، پژو پارس (ایران‌خودرو، ایران‌خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه)، سورن پلاس (ایران‌خودرو تبریز)، پژو ۴۰۵ ایران‌خودرو خراسان و سمند تبریز نیز سه ستاره‌ای شده‌اند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک و کوییک S (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده است.

پس از آن کوییک R، ساینا و ساینا S همگی تولید پارس خودرو، تیبا ۲ (سایپا) و تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی کیفیت خودروهای سواری ارزیابی کیفی خودروهای داخلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران چهار ستاره کیفی پنج ستاره کیفی ستاره کیفی سطح قیمتی ایران خودرو بهمن موتور شهریور ماه سه ستاره پس از آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد

این فیلم با افتتاحیه ای نزدیک ۲۶ میلیون دلار این کرسی را از آن خود کرد.

«جنگ داخلی» تازه ترین محصول شرکت مستقل فیلمسازی آ ۲۴ است که معمولا فیلم‌هایش موفقیت فراوانی در مراسم اسکار به دست می آورند.به همین دلیل، اهل فن عقیده دارد جنگ داخلی هم در دور بعدی مراسم اسکار جزو نامزدهای اصلی در رشته‌های مهم آن باشد

کریستین دانست در این درام دلهره آور در قالب روزنامه نگار جوانی ظاهر شده که برای تهیه چند گزارش اجتماعی، راهی چند شهر آشوب زده آمریکا می شود که در آنها درگیری های نژادی وجود دارد.

در کنار استقبال خوب تماشاگران از فیلم، منتقدان هم نقدهای مثبت زیادی برای آن نوشته اند. تحلیل گران اقتصادی سینما، پیش بینی افتتاحیه ای ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلاری برای فیلم می کردند.

تا به امروز افتتاحیه ۲۶ میلیون دلاری جنگ داخلی، بهترین افتتاحیه برای یکی از محصولات شرکت آ ۲۴ بوده است.

جنگ داخلی با هزینه تولید ۵۰ میلیون دلاری خود، در عین حال گرانترین محصول این شرکت فیلمسازی تاکنون بوده است.

به گفته تحلیل گران سینمایی، این درام اولین تولید شرکت آ ۲۴ نیز است که توانسته صدرنشینی جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کند.

«گودزیلا علیه کونگ: امپراطوری جدید» با فروش ۱۵ میلیون و پانصد هزار دلاری خود، در ردیف دوم جدول گیشه قرار گرفت.

فروش کلی این محصول تازه کمپانی برادران وارنر هم اکنون به رقم خوب ۱۵۸ میلیون دلاری رسیده است.

سومین فیلم جدول «شکارچیان ارواح: امپراطوری یخ زده» با فروشینزدیک ۶ میلیون دلار است. فروش کلی این کمدی اکشن ماجراجویانه به رقم نه چندان مناسب ۹۷ میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن کمدی اکشن «پاندای کونگ فو کار ۴» با فروش ۵/۵ میلیون دلاری اش، ردیف چهارم جدول را اشغال کرد. فروش کلی فیلم در آمریکای شمالی اکنون به رقم ۱۷۳ میلیون دلار رسیده است.

دومین قسمت «دون/ تلماسه» هم کمی بالاتر از ۴ میلیون دلار فروش کرد تا ضمن رساندن رقم کلی فروش خود به ۲۷۳ میلیون دلار، در ردیف پنجم جدول گیشه بنشیند.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه
  • «جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد
  • قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ سورن پلاس ۲۳ میلیون تومان گران شد
  • تغییرات قیمت خودرو در روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / خودروی داخلی گران شد
  • شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها