Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، عدم اتکا به درآمد‌های نفتی و حمایت از فعالان، صنعتگران و هنرمندان این هنرصنعت پنجمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر شیراز برگزار می‌شود.

او افزود: ۷۲ شرکت تولید کننده طلا، جواهر، نقره و ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط با حوزه این صنعت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، گلستان، کرمان و یزد در این نمایشگاه مشارکت دارند و در سه سالن سرو، بهار و حافظ به ارائه و نمایش محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی همچنین زمینه فعالیت غرفه‌داران این نمایشگاه را ساخت و فروش انواع طلا، نقره و ساعت، آموزش تخصصی ساخت طلا و جواهر دست ساز، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، جواهرات و شمش طلا، ظروف نقره، تولید و ارائه انواع گاوصندوق، تولید جعبه جواهرات، ابزار آلات و ماشین آلات ساخت طلا و تراش سنگ‌های زینتی اعلام کرد.

او گفت: روزانه دو سانس از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۲۰ و از ساعت ۱۸:۴۰ تا ۲۱ برای این نمایشگاه تعیین شده است و بازدیدکنندگان می‌بایست جهت تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir اقدام کنند.

موسوی بر این موضوع تاکید داشت که بازدیدکنندگان قبل از مراجعه به نمایشگاه حتما بلیت تهیه کنند، زیرا ورود به سالن‌های این نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ها صرفا با همراه داشتن بلیت نمایشگاه و کارت شناسایی معتبر میسر است و در صورت رزرو نشدن بلیت از قبل، علاوه بر هدر رفتن وقت بازدیدکنندگان در هنگام ورود، چنانچه ظرفیت هر سانس نمایشگاه به اتمام برسد ورود به سالن‌ها امکان پذیر نیست.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس با اعلام اینکه تمام دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با شیوع ویروس کرونا و الزام ورود با ماسک به سالن‌ها در این نمایشگاه رعایت شده است، افزود: با توجه به اجرای سیستم بازرسی امنیتی، همراه داشتن ساک یا کیف دستی بزرگ و ورود هرگونه اشیا ممنوعه اعم از سلاح سرد و گرم، چاقو، تیغ، اسپری، مواد محترقه وغیره به داخل سالن ممنوع  است و بازدیدکنندگان جهت رعایت مسائل امنیتی به این موارد توجه داشته باشند.

بازدیدکنندگان می‌توانند جهت بازدید از پنجمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر از روز سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ تا روز جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با همراه داشتن بلیت و کارت شناسایی معتبر و رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پنجمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر شیراز نمایشگاه های بین المللی طلا و جواهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی  

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 24 فروردین ماه ۱۴۰3 اعلام شد.  

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از 17 اسفندماه 1402به صحنه رفته است؛ نوزدهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان 1 هزار و 185 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری،  مبلغ  45 میلیون و 20 هزار تومان فروخته است. 

همچنین نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان نیز که اجرای خود را از 22 فروردین‌ماه 1403 آغاز کرده است؛ با 3 اجرا توانسته است 119 تماشاگر را به سالن جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری،  توانسته مبلغ  7 میلیون و 40 هزار تومان بفروشد.  

نمایش«هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از 3 اسفندماه 1402در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 30 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 1 هزار و 915 تماشاگر را جلب کند و به فروش 157 میلیون و 129 هزار تومان دست یابد.  
 
همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از 22 فروردین‌ماه 1403در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 3 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 191 تماشاگر را جلب کند و به فروش 16 میلیون و 192 هزار تومان دست پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از قیمت بلیت کنسرت‌ها در سال جدید
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
  • نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی