Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس روز چهارشنبه به نقل از دکتر منصور میرزاکوچکی اعلام کرد: از این شمار ۵۰هزار و ۴۱۳ نفر یک نوبت و ۲۰هزار و ۱۵۵ نفر نیز هر ۲ نوبت واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بیشترین فعالیت در این زمینه به ترتیب از سوی شورای راهبردی پتروشیمی های این منطقه با مجموع تزریق ۳۲هزار و ۷۶۲ دُز واکسن و شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با ۱۶هزار و ۲۲۷ دُز واکسن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزا کوچکی افزود: با احتساب شمار واکسیناسیون افراد ساکن در شهرک‌های مسکونی شهر جم، جزیره خارگ، پالایشگاه فجر جم و مناطق عملیاتی نار و کنگان شمار واکسن‌های تزریق شده به بیش از ۱۰۰ هزار دُز می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل جدید صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر لزوم تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای همه گروه‌ها (به فاصله ۶ ماه بعد از تزریق نوبت دوم )، فعالیت مراکز تجمیعی تزریق واکسن در مناطق عملیاتی صنعت نفت با بازنگری جدید، همچنان ادامه می‌یابد.

برچسب‌ها کرونا بوشهر میدان گازی پارس جنوبی طرح واکسیناسیون کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر میدان گازی پارس جنوبی کرونا بوشهر میدان گازی پارس جنوبی طرح واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست