Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عابد حقدادی» روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: سفر سید «حمید سجادی هزاوه» به استان مرکزی در روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۲۹ و ۳۰ مهرماه) به نقاط مختلف این استان است.

وی بیان کرد: سالن ورزشی جوادیه خمین به متراژ یک هزار و ۳۱۵ متر مربع، سالن یک هزار نفری محلات به متراژ سه هزار متر مربع، زمین چمن مصنوعی نخجیروان محلات به متراژ یک هزار متر مربع، زمین چمن مصنوعی طراز ناهید ساوه به متراژ یک هزار متر مربع، زمین چمن مصنوعی گل زرد شازند به متراژ یک هزار متر مربع، زمین چمن مصنوعی لنجرود شازند به متراژ یک هزار متر مربع، سالن طبقاتی زرندیه به متراژ ۸۰۰ متر مربع، زمین چمن فجر ساوه به وسعت ۱۵ هزار مترمربع، زمین چمن امیرکبیر اراک به متراژ ۱۰ هزار متر مربع، سالن کفاش زاده ساوه به متراژ یک هزار و ۱۵۲ متر مربع، سالن خورشید زمین خمین به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، پیست تارتان پنجم مرداد اراک به متراژ هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی چهرقان ساوه به متراژ یک هزار و ۲۵۰ متر مربع، طرح‌هایی است که در سه وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: عملیات اجرایی سالن ورزشی جوادیه خمین از سال ۹۰ آغاز و در سال ۹۹ با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل ملی و استانی به اتمام رسیده و سالن یک هزار نفری محلات در سال ۹۳ آغاز و در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل ملی و استانی به پایان رسیده است.

حقدادی تصریح کرد: عملیات ساخت زمین چمن مصنوعی نخجیروان محلات از سال ۹۹ آغاز و در سال جاری با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل استانی به اتمام رسیده و زمین چمن مصنوعی طراز ناهید ساوه در سال جاری آغاز و در مدت کوتاهی با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل استانی به اتمام رسید.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی گل زرد شازند نیز در سال جاری کلید خورد و برای اتمام این طرح نیز چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل استانی هزینه شده و برای طرح زمین چمن مصنوعی لنجرود شازند هم که از سال ۹۹ آغاز و در ۶ ماه نخست امسال به اتمام رسیده، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل استانی صرف شده است.

حقدادی عنوان کرد: عملیات اجرایی سالن طبقاتی زرندیه از سال ۹۱ آغاز و در سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل ملی و استانی به پایان رسیده و زمین چمن فجر ساوه نیز در سال ۹۶ کلید خورده و در سال ۹۹ با صرف ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به اتمام رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: زمین چمن امیرکبیر اراک در سال ۹۹ آغاز و در سال جاری با ۴۰ میلیارد ریال از محل بخش خصوصی به پایان رسیده، سالن کفاش زاده ساوه در سال ۹۸ آغاز و در سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل بخش خصوصی به اتمام رسیده و سالن خورشید زمین خمین در سال ۹۳ آغاز و در سال ۹۹ با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل بخش خصوصی تکمیل شده است.

حقدادی عنوان کرد: پیست تارتان پنجم مرداد اراک از سال ۹۹ با اعتبارات ملی و استانی آغاز و در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به پایان رسیده و عملیات اجرایی طرح زمین چمن مصنوعی چهرقان نیز در سال جاری آغاز و در ۶ ماه دوم امسال با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به اتمام رسیده است.

وی گفت: در مجموع برای ۱۳ طرحی که در پایان هفته جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد، ۶۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: در برنامه سفر ۲ روزه سجادی وزیر ورزش و جوانان به این استان علاوه بر افتتاح طرح‌های ورزشی، حضور در برنامه‌های مختلف از جمله از نشست با هیات‌های ورزشی، سمن‌های حوزه جوانان، تشکل‌های مردمی حوزه ورزش و جوانان، حضور در همایش پیاده روی خانوادگی در دره گردو اراک، حضور در نماز جمعه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در همایش و جشنواره ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی روستای هزاوه و چندین بازدید از اماکن ورزشی این استان در نظر گرفته شده است.

۴۳ هزار و ۵۱۸ ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در ۱۲ شهرستان استان مرکزی فعالیت دارند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی حمید سجادی افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی حمید سجادی اراک استان مرکزی حمید سجادی افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان آغاز و در سال جاری میلیارد ریال از محل وزیر ورزش و جوانان اعتباری بالغ آغاز و در سال ۹۹ زمین چمن مصنوعی ملی و استانی پایان رسیده محل استانی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود

وزیر نفت از افتتاح پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایسنا، جواد اوجی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

وی خاظرنشان کرد: این گازها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد

وزیر نفت اعلام کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

ادامه دارد ...
 

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای