Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه اردبیل گفت: همان افرادی که شعار مبارزه با تروریسم در سر دارند اختلافات سیاسی، قومی و مذهبی در میان مردم به راه انداخته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح امروز در مراسم جشن همدلی در عنبران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: همان افرادی که شعار مبارزه با تروریسم در سر دارند اختلافات سیاسی، قومی و مذهبی در میان مردم به راه انداخته‌اند که این مسئله سبب دلسردی نظام و ولایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مردم منطقه مرزی عنبران همیشه پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده‌اند و مسئولان باید تمامی تلاش خود را برای رفاه حال این مردم بکار گیرند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: منطقه عنبران دارای پتانسیل‌های معدنی و صنایع دستی است که به همین منظور تمامی معادن موظف شوند که برای نیروی کار از افراد همین منطقه بکارگیری شود و در صورت تمرد از این دستور مجوز معدن لغو خواهد شد.

عاملی تصریح کرد: دشمنان کشورمان در حال حاضر کشورمان را در محاصره اقتصادی قرار داده‌اند که این مسئله باید در جامعه اطلاع‌رسانی شود که عده‌ای شبانه‌روز درصدد ایجاد اختلاف در بین قومیت‌ها هستند که لازمه گذر از این مسئله داشتن هوشیاری است.

اجلاس سه جانبه مصر، قبرس و یونان/ تاکید بر حفظ وحدت و تمامیت ارضی سوریهجهاد اسلامی: هیچ وحدتی بدون فلسطین و قدس وجود نخواهد داشت/ قدردانی از حمایت‌های ایرانبسته مکالمه ویژه هفته وحدت مختص تمامی مشترکان همراه اول

در ادامه حجت‌الاسلام یاسر مرادی، امام جمعه عنبران نیز اظهار کرد: داشتن نعمت اتحاد و همدلی برای ما یک نعمت بزرگ است که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم چرا ک این نعمت و وحدت را مدیون خون شهدا، امام راحل و همه بزرگان کشورمان هستیم و باید از این نعمت‌ها محافظت کنیم.

انتهای پیام/140/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی