Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصدق کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ثبت نام از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان در سی و سومین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید از ۲۷ مهر آغاز شده است و تا ۲۶ آبان ادامه دارد.

او افزود: این جشنواره با هدف شناسایی و تجلیل از نیرو‌های کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین به منظور ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی تأثیر گذار نخبگان جامعه کار و وتلاش در روند توسعه درسه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشان www.emtenan.mcls.gov.ir نام‌نویسی کنند.

بیشتر بخوانید

ثبت نام در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آغاز شد بیش از ۳۳۰۰ واحد تعاونی در بوشهر فعالیت دارند

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگران جامعه کارگری جشنواره امتنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر

دبیر جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی از برگزاری اختتامیه این بخش در دشتستان بوشهر با جضور برگزیدگان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد صدری با اعلام این خبر اظهار کرد: بخش مدیحه سرایی و چاووشی خوانی که زیر مجموعه ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم محسوب می‌شود در دشتستان بوشهر به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حال رایزنی با اداره کل ارشاد اسلامی شهرستان من باب برگزاری فراهم کردن امکانات زیر ساختی برای مراسم اختتامیه است.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی بیان کرد: در صورت فراهم شدن امکانات اختتامیه در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در غیر اینصورت این مراسم یک هفته به تعویق خواهد افتاد.

صدری با بیان اینکه در هر صورت اختتامیه این مراسم در نیمه اول اردبهشت ماه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: حدود 30 شرکت کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) ارسال کرده بودند که داوری این آثار در تهران با حضور هیات داوران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آقایان ایرج نعیمانی، کاوه خورابه و محمد غفور محمدزاده داوری این بخش از جشنواره را بر عهده داشتند.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی تصریح کرد: با نظر هیات داوران و با توجه به اینکه کارهای ارسال شده نسبت به یکدیگر ارجحیت خاصی نداشت، تصمیم بر این شد که شرکت کنندگان به صورت رتبه بندی اعلام نشوند.

صدری اعلام کرد: در همین راستا با نظر هیات داوران، نفرات برتر به صورت برگزیده اعلام خواهند شد و جوایز برگزیدگان با یکدیگر برابر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد