Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهناز ضرابی زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: ثبت نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به نشانی «hamedan.kpf.ir» انجام می‌شود و تا پایان مهر ادامه دارد.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوباوه (چهار سال به بالا)، نوخوان (هفت سال به بالا)، نونهال (۹ سال به بالا)، نونگاه (۱۲ سال به بالا) و نوجوان (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: دوره آموزشی کارگاه‌های آنلاین که از اول آبان آغاز خواهد شد هشت تا ۱۰ جلسه و هزینه ثبت نام ۴۰ هزار تومان است.

بهناز ضرابی زاده با اشاره به اینکه آموزش کارگاه‌های پاییزه برعهده مربیان مختص فرهنگی، هنری و ادبی خواهد بود افزود: هنر‌های بومی، زیست شناسی، فیلمسازی، نجوم، پویانمایی، بازیگری، نوشتن خلاق، مهارت خود باوری، ساخت پادکست و کلاژ از رشته‌های ارائه شده در کارگاه‌های پاییزه کانون است.

او با بیان اینکه کانون مکانی است که علاوه بر شناسایی و کشف استعداد‌های کودکان سعی در رشد و پرورش فکر آن‌ها نیز دارد گفت: شاهنامه خوانی، فن بیان، اوریگامی، سفالگری، بازی و سرگرمی، نمایش عروسکی، صنایع دستی، نقاشی و خوشنویسی از رشته‌های شاخص کانون همدان است که در کارگاه‌های پاییزه ارائه می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: یکی از ویژگی‌های کارگاه‌های آنلاین، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف شهر‌ها و روستا‌های استان است که به دلیل تعداد محدود مراکز کانون، همه کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف نمی‌توانستند از این امکانات بهره‌مند شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۱ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۴ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کارگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان سال به بالا کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری که بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد، در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برپا می‌شود، در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

کد خبر 6086450 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی