Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:14:07 GMT

لغو دورکاری کارکنان ادارات در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۱۸۱۶

لغو دورکاری کارکنان ادارات در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی عنوان کرد: طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، با لغو دورکاری کارکنان، باید تمامی کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین براساس بخشنامه ابلاغی، از روز شنبه اول آبان‌ماه، لازم است دستگاه‌ها از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، در محل کار جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: لغو دور کاری ادارات هرمزگان معاون استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد شرفی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: محصول تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی در تمامی ایام سال، امنیت مردم است با توجه به آمار تحلیلی ارائه شده به لطف الهی مجموعه انتظامی برای تحقق آن مجاهدانه و با هوشیاری و اقتدار در میدان آمده چراکه ما معتقدیم که رضایت مندی خلق خدا قطعاً باعث رضایت مندی خداوند می‌شود که این مهم از مقوله‌های پلیس خدمتگزار است.

وی ضمن تاکید به پیگیری وضعیت معیشتی کارکنان به ویژه در حوزه مسکن، برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور انشالله در سال جاری بخش قابل توجهی از منازل سازمانی کارکنان انتظامی به بهره برداری خواهد رسید و قطعاً رسیدگی به امور معیشتی کارکنان در بخش‌های مختلف زمینه ساز ارتقا روحیه و رفاه کارکنان خواهد بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ضمن تقدیر از مجاهدت‌های کارکنان انتظامی، به انضباط و سرمایه‌های انسانی با اراده‌های بسیار عالی در استان به ویژه در مدیریت عالمانه، حضور مجاهدانه و اقدام مسئولانه اشاره کرد و گفت: همت و تلاش این عزیزان ارمغانی، چون امنیت را برای مردم عزیز استان داشته که همگی قدردان آن هستیم.

وی به حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه؛ تاکید کرد و گفت: مردم پلیسی با احساس مسئولیت را دوست دارند، چرا که پلیس با چنین حضوری به ویژه در چنین ایامی ارمغان آور امنیت بهاری برای مردم است.

وی هدف پلیس از قرارگاه نوروزی را در سه محور مهم دانست؛ بخش اول ارائه خدمات آسان، بی منت و توأم با تکریم به مردم است، بخش دوم راهبرد و اعمال سیاست‌های پیشگیرانه از جرایم و بخش سوم راهبرد مقابله، واکنش سریع و حضور به موقع پلیس در صحنه است.

سردار شرفی به عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم به ویژه سرقت، جمع آوری معتادین متجاهر، خرده فروشان مواد مخدر و کاهش تلفات ناشی از تصادفات درون و برون شهری به عنوان مهمترین دغدغه پلیس و مردم در سال جاری تاکید کرد و گفت: تلاش تمام همکارانم بر این است، در محل‌هایی که مورد نیاز است از نقاط صفر مرزی تا شهرها حضوری فعال داشته و با همکاری مردم عزیز، حتماً در پایان تعطیلات نوروزی اخبار خوبی در این حوزه تقدیم مردم شود و ان شاء الله هر آن چیزی که خیر دنیا و آخرت است برای ما و همه همکاران محقق شود و در آخر کار، شرمنده برای انجام ندادن کاری که از دست ما برمی آمد، نباشیم.

کد خبر 6062487

دیگر خبرها

  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه