Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ولیلو روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هادی راشدی، الناز راشدی و سحر علیزاده نصیرآبادی موفق به کسب ۶ عنوان برتر کشوری از بین ۱۱ هزار اثر ارسالی به چهارمین و پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور شده‌اند.

وی ادامه داد: آثار دانشجویان شرکت‌کننده توسط کانون نشریات این واحد ‏دریافت و پس از بررسی و تطبیق با آیین‌نامه جشنواره به دبیرخانه جشنواره نشریات دانشجویی  ارسال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در مرحله نهایی نیز آثار ارائه شده ‏به دبیرخانه جشنواره مورد ارزیابی و سنجش دقیق تیم داوران قرار گرفته که بر اساس نتایج اعلام ‏شده تیم داوری، تعداد ۶ رتبه برتر کشوری به دانشگاه آزاداسلامی واحد مراغه تعلق گرفته است.

وی گفت: هم‌اکنون دانشجویان این واحد دانشگاهی از استعداد و توانایی لازم در کار نشریات برخوردار بوده و در همه جشنواره‌های برگزار شده در سطح استانی، منطقه‌ای و کشوری دارای مقام‌های برتر و برگزیده هستند.

وی افزود: نشریه «سراج» دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در این جشنواره توانست در سه بخش نشریات برتر، آثار برتر و بخش مقالات ویژه موفق به کسب پنج عنوان برتر کشوری شود.

وی اضافه کرد: در این جشنواره فرهنگی، هادی راشدی دانشجوی این دانشگاه توانست در بخش‌های نشریات برتر، مقالات ویژه با موضوع مجاهدت و رشادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در عرصه بیداری اسلامی رتبه برتر  و در بخش گرافیک و صفحه‌آرایی رتبه سوم را کسب کند.

وی افزود: همچنین الناز راشدی دیگر دانشجوی این دانشگاه در بخش‌های مقالات دینی و قرآنی و طراحی روی جلد ۲ رتبه اول و سحر علیزاده نیز در بخش نشریات تخصصی پزشکی و دام پزشکی رتبه چهارم کشوری را کسب کردند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شریعت جعفری گفت: با هدف توسعه صدور مجوزهای کسب و کارها در استان ۹ کمیته تخصصی تشکیل شده است و در این کمیته ها وضعیت درگاه ها ملی مجوزها بررسی و پیگیری می شود.

 

او ادامه داد: در این زمینه شعبه ویژه ۶بازپرسی کرج برای تخلفات صورت گرفته در زمینه کسب و کارها تشکیل شده است.

او تصریح کرد: در زمینه صدور مجوزهای برخط کسب و کار در استان تا این لحظه بیش از ۱۲۰ هزار درخواست ثبت شده که از این میان بیش از ۷۳ هزار درخواست برای صدور مجوز بررسی های لازم را داشته اند که نشان دهنده صدور ۶۰ درصدی مجوزهای کسب و کار برخط در استان البرز است.

 

به گفته شریعت جعفری بیشترین تعداد درخواست های مجوز کسب و کار با حدود ۵۴ هزار درخواست مرتبط با اتاق اصناف و پس از آن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت استان است.

 

رییس گروه اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت: کرج با ۵۷ درصد از کل درخواست ها بیشترین میزان درخواست مجوز کسب و کار را ثبت کرده است و طالقان چهارباغ هم با ۱ و ۴ درصد کمترین میزان درخواست را ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد