Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های شب دوم از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه آغاز و ۸ مسابقه برگزار خواهد شد که طی آن‌ها تیم‌های صاحب نام بارسلونا، یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و چلسی برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا - دیناموکیف

در یکی از دو دیداری که از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه برگزار خواهند شد، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میزبان تیم دیناموکیف اوکراین از خواهد بود. بارسلونا این فصل شرایط نابسامانی را تجربه می‌کند و در واقع در هر دو رقابت داخلی و قاره‌ای فصل نتایج ناخوشایندی کسب کرده است.
شاگردان رونالد کومان در لالیگا در رتبه هفتم قرار دارند و در گروه پنجم لیگ قهرمانان در کمال ناباوری بدون امتیاز از ۲ بازی قعرنشین هستند. در این گروه دینامو کیف با یک امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

بارسلونا پس از فصل ۷۸-۱۹۹۷ چهار بار متوالی این دینامو را شکست داده است که دوباره آن در فصل مرحله گروهی فصل گذشته بود. دینامو از ۶ بازی خارج از خانه برابر بارسا در رقابت‌های اروپایی یک بازی را برده،۴ بار شکست خورده و یک تساوی به دست آورده است. آخرین پیروزی دینناموکیف برابر بارسا به نوامبر سال ۱۹۹۷ برمی‌گردد که با هتریک شفچنکو ۴ بر صفر بارسا را شکست داد. بارسلونا در سه بازی خانگی آخر خود در لیگ قهرمانان شکست خورده است که این بدترین عملکرد خانگی آن‌ها در رقابت‌های اروپایی است و این در حالی است که آن‌ها پیش از این ۳ شکست، در ۷۴ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان در خانه فقط ۳ بارشکست خورده بودند ۵۹ پیروزی و ۱۲ تساوی داشتند. دیناموکیف از ۴ بازی خارج از خانه با هدایت لوچسکودر لیگ قهرمانان در هر سه بازی اخیر خود شکست خورده است. ۲۵ درصد از شکست‌های خانگی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (۳ شکست از ۱۲ بازی) با هدایت رونالد کومان بوده است. او تنها مربی بارسلونا که در خانه در رقابت‌های اروپایی بیش از ۲ شکست داشته است.

منچستر یونایتد - آتالانتا

امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ۶ بازی به طور همزمان برگزار خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم آتالانتا خواهد بود.

یونایتد‌ها این روز‌ها شرایط خوبی ندارند و با وجود داشتن ستاره‌هایی همچون کریستیانو رونالدو، پل پوگبا و برونو فرناندز در ترکیب خود در حال حاضر در لیگ جزیره در رتبه ششم قرار دارند و در جدول گروه ششم لیگ قهرمانان هم با ۳ امتیاز از دو بازی در رتبه سوم جای دارند این در حالی است که آتالانتا با ۴ امتیاز از ۲ بازی صدرنشین گروه است.

نتایج اخیر یونایتد‌ها در رقابت‌های داخلی و خارجی شایعه اخراج سولشر سرمربی نروژی این تیم را بر سر زبان‌ها انداخت، اما هیئت مدیره من یونایتد به حمایت از مربی خود برخاست گرچه بعید به نظر می‌رسد که با یک شکست دیگر همچنان این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

منچستر یونایتد و آتالانتا در هیچ رقابتی تاکنون با هم روبرو نشده اند و آتالانتا هفتمین تیم متفاوت ایتالیایی است که شیاطین سرخ در رقابت‌های اروپایی با آن‌ها مواجه شده است. آتالانتا از ۶ بازی خود مقابل تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست داشته به دست آورده است. منچستر یونایتد از هفت بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های ایتالیایی در ۶ بازی پیروز شده است. این تیم در آخرین بازی خود برابر یک تیم ایتالیایی در اکتبر سال ۲۰۰۸ شکست خورد (یک بر صفربرابر یوونتوس). منچستریونایتد در ۱۲ بازی که با هدایت سولشر در لیگ قهرمانان انجام داده در ۷ بازی یعنی در ۵۸ درصد بازی‌ها شکست خورده است. این بیشترین شکست در میان مربیانی است که هدایت تیم‌های انگلیسی را در لیگ قهرمانان بر عهده داشته است.

زنیت - یوونتوس

در یکی دیگر از بازی‌های همزمان ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه یاران سردار آزمون در تیم زنیت سن پترزبورگ در ورزشگاه کرستوفسکی میزبان تیم یوونتوس ایتالیا خواهند بود.

زنیت در حال حاضر از ۱۱ بازی در لیگ روسیه ۲۳ امتیاز کسب کرده و صدرنشین رقابت‌ها است یوونتوس، اما در این فصل از رقابت‌های داخلی شرایط خوبی ندارد. این تیم از ۸ بازی سری آ ۱۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم جدول رده بندی جای گرفته است. با این وجود بیانکونری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا هر ۲ بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با ۶ امتیاز بالاتر از چلسی و زنیت در صدر جدول قرار دارند و زنیت با ۳ امتیاز از دو بازی در رتبه سوم قرار گرفته است.

سردار آزمون مدتی است که به دلیل مصدومیت و دور بودن از شرایط مسابقه از دوران اوج فاصله گرفته است. هرچند او آخرین باری که به میدان آمد موثر بازی کرد و پاس گل داد (در بازی ایران مقابل کره جنوبی). باید دید آیا سردار امشب قادر خواهد بود در برابر هواداران زنیت دروازه یووه را باز کند یا خیر.
زنیت و یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فقط فصل ۰۹ -۲۰۰۸ با هم بازی کردند که دیدار رفت در تورین را یوونتوس یک بر صفر برد و دیدار برگشت در روسیه بدون گل مساوی شد.

یوونتوس در ۸ بازی قبلی خود با تیم‌های روسی در همه رقابت‌ها هرگز شکستی نداشته و۷ پیروزی و یک تساوی به دست آورده، ۱۸ گل زده و فقط ۳ گل خورده است.
زنیت در رقابت‌های اروپایی در پنج بازی خانگی آخر خود برابر تیم‌های ایتالیایی ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست داشته است.

یووه به دنبال آن است که پس از فصل ۱۹- ۲۰۱۸ سه بازی اول خود را در لیگ قهرمانان با پیروزی پشت سر بگذارد.

زنیت هم که بازی برابر مالمو را با پیروزی پشت سر گذاشته در تلاش خواهد بود تا برای اولین بار پس از نوامبر ۲۰۱۵ در دو بازی پیاپی لیگ قهرمانان پیروزی برسد.

بنفیکا - بایرن مونیخ

در دیگر بازی گروه پنجم بایرن مونیخ در پرتغال به مصاف تیم بنفیکا لیسبون خواهد رفت.

بایرن مونیخ صدرنشین بوندسلیگا با ۶ امتیاز از دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان در صدر جدول گروه ۵ قرار دارد و بنفیکا با چهار امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه دوم است.

این دو تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بار با هم بازی کرده اند که بنفیکا هرگز نتوانسته است تیم آلمانی را شکست دهد و برابر این تیم ۷ شکست و ۳ تساوی داشته است. آخرین رویارویی دو تیم به فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ لیگ قهرمانان برمی‌گردد که در هر دو بازی بایرن مونیخ پیروز شد. بایرن مونیخ در ۸ مسابقه خود برابر بنفیکا در رقابت‌های اروپایی شکست نخورده است که این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری یک تیم برابر تیم دیگری پس از سال ۱۹۵۵ است. بایرن مونیخ پس از سپتامبر سال ۲۰۱۷ که سه بر صفر به پاری‌سن‌ژرمن باخت، رکورد ۱۹ بازی بدون شکست خارج از خانه را در کارنامه دارد. باواریایی‌ها در این ۱۹ بازی ۱۵ بار پیروز شده و ۴ بار به تساوی دست یافته و ۵۴ گل به ثمر رسانده است.

۳۵ درصد از گل‌هایی که بایرن مونیخ در این ۱۹ بازی زده توسط رابرت لواندوفسکی ستاره لهستان این تیم به ثمر رسیده است. بنفیکا در ۳ مسابقه اخیر خود در لیگ قهرمانان کلین شیت کرده است.از ابتدای فصل گذشته بایرن مونیخ به طور متوسط در هر بازی ۳.۲ گل به ثمر رسانده که بالاترین رکورد در بین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان است.

بیشتر بخوانید

یوونتوس یک _ چلسی صفر/جادوی کیه زا و بازگشت بانوی پیر به سبک بازی همیشگی ۵ دلیل برای برکناری کومان از هدایت بارسلونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد بارسلونا رقابت های اروپایی خود در لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان منچستر یونایتد بایرن مونیخ شکست خورده دو بازی بازی ها ۲ بازی ۶ بازی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون

سرمربی تیم فوتبال رُم از اهمیت مهاجم ایرانی‌اش در تیمش سخن گفت.

به گزارش مشرق، دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریف‌مان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار داشت: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ما است. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

آزمون ۲۹ ساله رُم در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود. او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری ۲ بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی در پایان خاطرنشان کرد: ما با ناامیدی اینجا را ترک می‌کنیم، اما شکست نخورده‌ایم چون هنوز فصل طولانی است. ما مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر جهان (بایرلورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) بازی خواهیم داشت، اما نسبت به آن مثبت فکر می‌کنیم.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۳ گل، ۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود