Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز سه شنبه، بیست و هشتم مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/7/28؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

مهدی طارمی بهترین بازیکن دیدار پورتو - میلان

طرفداری | مهدی طارمی پس از نمایش خوب مقابل اتلتیکو مادرید و گلزنی به لیورپول، مقابل میلان هم بسیار موثر بازی کرد و دو برابر کل بازیکنان میلان، پاس کلیدی فرستاد و شوت زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی همچنین با حرکت زیرکانه پشت محوطه میلان، پایه گذار گل پیروزی بخش پورتو شد، گرچه استفانو پیولی سرمربی میلان معتقد بود او مرتکب خطا شده است و گل پورتو باید مردود می شد. مهدی طارمی پس از پایان بازی پورتو و میلان، از سوی یوفا به عنوان برترین بازیکن این دیدار برگزیده شد و جایزه اش را دریافت کرد. مهدی طارمی تنها بازیکن ایرانی تاریخ است که در یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن زمین شده است. 

الهلال 2-1 النصر؛ پرافتخارترین ها در فینال

الهلال عربستان با پیروزی برابر النصر راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 شد.

به گزارش طرفداری؛ الهلال و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند که الهلال موفق شد 2 بر 1 پیروز شود و راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

تالیسکا در دقیقه 50 برای النصر و موسی مارگا و سالم الدوساری در دقایق 17 و 71 برای الهلال گلزنی کردند. همچنین علی العوجامی در دقیقه 45+2 اخراج شد تا النصر یک نیمه را 10 نفره بازی کند.

با این نتیجه الهلال راهی فینال قاره کهن شد و النصر نیز همچون سال گذشته در نیمه نهایی حذف شد.

سپاهان 2-0 مس رفسنجان / خط و نشان زودهنگام برای تمام لیگ

دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ سروش رفیعی و امید نورافکن گل های سپاهان را در این بازی به ثمر رساندند. با این پیروزی سپاهان در اولین هفته سه امتیازی شد و مس رفسنجان نیز بدون امتیاز ماند.

پیکان 0-0 نفت مسجد سلیمان / تساوی بدون گل در سکوت و بی خبری پدیده 0-0 آلومینیوم اراک / خطیبی و مهاجری امتیازات را تقسیم کردند نساجی 1-0 فجرسپاسی / شروع خوب شهر خسته در شهر همسایه

 

اتلتیکو مادرید 2-3 لیورپول؛ سیمئونه در خواب غفلت، قرمزها در صدر جدول پاری سن ژرمن 3-2 لایپزیش؛ بازگشتی درخشان با زوج تمام عیار مسی - ام باپه شاختاردونتسک 0-5 رئال مادرید؛ نسخه ترسناک تیم آنچلوتی در آستانه ال کلاسیکو پورتو 1-0 میلان؛ پرتغال، موقعیت اصلی کابوس های روسونری آژاکس 4-0 دورتموند؛ آژاکسی ها در زمین هم آتش بازی به راه انداختند اینتر 3-1 شریف تیراسپول؛ کلانتر این بار شگفتی نساخت بروخه 1-5 منچسترسیتی؛ تیم ترسناک پپ، رویاهای بلژیکی ها را نابود کرد صبحانه ورزشی 1400/7/28؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 19 اکتبر 2021 نیمار:
از دیدنت خوشحال شدم رفیق

 

مولر:
حدس بزنید چرا کل تیم عاشق این شهر هستند

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! بازرس شرکت خصوصی شهاب عزیزی خادم، مدیر هتل آکادمی؟ بونوچی: یوونتوس باید به روحیه روزهای قبل از رونالدو برگردد؛ در آستانه پیوستن به زنیت بودم پیکه: بازیکن رئال مادرید پس از شکست 6-2 در ال کلاسیکو به مهمانی شبانه رفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی لیگ قهرمانان مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند

ال چولو از عملکرد شاگردانش در جدال با دورتموند اصلا رضایت ندارد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی در گفتگو با سایت یوفا گفت:

متاسفانه بازیکنان اتلتیکو در تمام طول مدت بازی، دقیقا بر خلاف خواسته‌های ما عمل کردند، با این حال، آن‌ها برای کسب پیروزی، تا پایان جنگیدند. دورتموند واکنش خوبی به ۲-۲ شدن بازی نشان داد و چون عطش بیشتری نسبت به ما برای کسب پیروزی داشت، توانست بازی را ببرد.

ال چولو در ادامه افزود:

در آغاز بازی، ما یک موقعیت خوب داشتیم و از آن استفاده نکردیم اما دورتموند بر خلاف ما، از موقعیتش استفاده کرد. در دقایق پایانی بازی، هر توپی که به سمت دروازه ما فرستادند، گل شد! بازیکنان من برای شرکت در این تورنمنت و رسیدن به یک چهارم نهایی زحمت زیادی کشیدند و تلاش بسیاری کردند. چیز بیشتری برای گفتن ندارم. ما پا به پای حریف پیش رفتیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما این اتفاق رخ نداد. دورتموند از ما بهتر بود و وقتی تیمی بهتر از شماست، باید به آن تبریک بگویید.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید