Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی در احکامی جداگانه سعید غضنفری را به سمت مدیر عامل بهشت زهرا(س) و جواد مالکی را به سمت مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران منصوب کرد. خبرگزاری میزان_علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور احکام جداگانه سعید غضنفری را به سمت مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و جواد مالکی را به سمت مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید غضنفری مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س)، متولد ۱۳۵۹، دانش آموخته رشته مدیریت اجرایی (mba) از دانشگاه تهران است.
از اهم فعالیت‌های مدیریتی و اجرایی غضنفری می‌توان به؛ قائم مقام ستاد مدیریت محلات شهر تهران، دبیر شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران، دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق، مدیرعامل بنیاد فرهنگی دعبل خُزاعی اشاره کرد.

همچنین جواد مالکی مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران، دارای مدرک مهندسی متالورژی صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (mba) از دانشگاه علم و صنعت است و از اهم سوابق کاری او می‌توان به مشاور اقتصادی و امور مجامع گروه ایرانیان اطلس، عضو هیات مدیره معاون مالی و اداری شرکت بین المللی توسعه ساختمان، معاون مالی و اداری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سرپرست معاونت برنامه ریزی مالی و اداری شرکت نوسازی عباس‌آباد شهرداری تهران، اشاره کرد.

نکته مهم انتصابات این است که مدیران منصوب شده هر دو نفر از بدنه کارکنان شهرداری تهران انتخاب شده‌اند.   بیشتر بخوانید:  آیا افرادی که آلرژی دارند می‌توانند واکسن کرونا و آنفلوانزا تزریق کنند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران شهرداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهرداری سازمان بازنشستگی شهرداری تهران عامل سازمان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد

 با حکم شهردار تهران عصر امروز -۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳- امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد.

گفتنی است شهرابی پیش از این مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید