Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه اخلاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با تمام توان در این دوره از رقابت ها شرکت خواهیم کرد، گفت: رقابت های لیگ برتر هندبال از نهم آبان ماه آغاز و به همین منظور و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تیم از اواسط هفته آینده در اردوی پنج روزه شرکت و پس از آن عازم این رقابت ها خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها هشت تیم شرکت دارند و بازی ها به صورت دوره ای برگزار می شود.

اخلاقی در ادامه با بیان اینکه با ظرفیت بومی در این دوره از رقابت ها شرکت می کنیم، اظهار داشت: هدف این است که با تقویت این بازیکنان و کادر فنی در رقابت های پیش روی نتیجه خوبی از خود برجای گذاریم.

وی ادامه داد: با تیم های بسیار قوی مانند سپاهان اصفهان، کازرون و بافق یزد که سابقه طولانی مدت دارند و امیدواریم که بتوانیم آبروداری کرده و تیمی خوب از هندبال البرز به نمایش بگذاریم.

نایب رییس هیات هندبال البرز در بخش دیگری از سخنان به مشکلات و نداشتن حمایت ها در سال های گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: نبود این حمایت ها در سال های ۸۷ و ۹۸ و از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا سبب شد تا فاصله ای برای حضور بانوان ما در رقابت های لیگ برتر ایجاد شود.

اخلاقی ادامه داد: اما با توجه به  زیر ساخت ها و شایستگی هایی که هندبال البرز در بحث بانوان داشت این مجوز از طریق فدراسیون به استان  داده شده است.

برچسب‌ها البرز لیگ برتر هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز لیگ برتر هندبال البرز لیگ برتر هندبال رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد