Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، غلامحسین ساقی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص بوی نامطبوع آب بجنورد اظهار کرد: تأمین آب شرب و بهداشتی مردم در تمام جوامع از ۲ روش استفاده می‌شود، آب سدها که در بجنورد، شیروان و اسفراین هم از این روش استفاده می‌شود و یا از آب حاصل از چاه‌هاست.

وی گفت: آب حاصل از منابع زیرزمینی کمترین آلودگی را نسبت به سایر موارد دارد اما به دلیل ظرفیت آن ترجیح بر این است که از منابع آب‌های سطحی و سدها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی افزود: منابع آب‌های سطحی ایراداتی هم دارد که از عوامل محیطی تأثیرپذیری دارند ازجمله دما و سایر عوامل آلوده‌کننده آب.

وی تصریح کرد: در زمان‌های تغییر دما و تبدیل دمای سرد به گرم و برعکس که در فروردین و مهر ما اتفاق می‌افتد، به دلیل ایجاد لایه‌های حرارتی در سدها، کیفیت آب دریافتی تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد.

ساقی گفت: در سد شیرین دره به دلیل حجم بالای آب نسبت به سایر سدهای استان حادتر است، در چنین مواقعی دریافت آب با طعم و بو همراه خواهد بود مانند چند روز اخیر در شهرستان بجنورد.

وی افزود: ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل طعم نامطبوع آب این روزهای بجنورد، باید گفت، تسویه خانه‌های آب قابلیت تغییر و حذف طعم و بوی آب را ندارند اما قول خواهیم داد تا اواسط آبان ماه این موضوع حل شود.

ساقی در پایان گفت: حسن استفاده از آب شیرین دره این بوده که تاکنون ازلحاظ کمیت مشکلی در تأمین آب نداشته‌ایم.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: آب شرب آب عوامل محیطی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.

وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال های بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر