Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع صنعت نفت معتقد است علی رغم پولی که در آبادان حضور دارد این تیم همیشه با مشکلات مالی رو به رو است.

رضا یزدان دوست مدافع کنونی صنعت نفت آبادان که فصل گذشته در شهرخودرو حضور داشت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سالی که با این تیم مشهدی گذراند گفت: سال گذشته شروع خوبی داشتیم و همه چیز عالی بود اما هرچه جلوتر رفتیم برخی از حواشی گریبان گیر حمیداوی شد و نتوانستند بیشتر هزینه کنند و در کنار تیم باشند و در ادامه اتفاقات خوبی برای شهرخودرو رقم نخورد؛ کار تا جایی پیش رفت که ما حتی پول برای گرفتن بلیط نداشتیم و روز بازی برای اینکه وارد ورزشگاه بشویم مکافات داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر سال گذشته مهدی رحمتی بود و شرایط را جوری فراهم کرد تا به ما سخت نگذرد و خیلی اذیت شد فصل پیش می‌توانست اتفاقات بدتری رخ دهد اما ختم به خیر شد.

وی در مورد علت جدایی اش از شهرخودرو بیان کرد: یکی از دلایلی که من از این تیم جدا شدم همین موضوع بود چرا که فوتبالیست دوست دارد در جایی بازی کند که حداقل آرامش داشته باشد. ولی مهم ترین دلیل جدایی من این بود که دوست داشتم برای تیم شهر خودم بازی کنم و بتوانم به صنعت نفت آبادان کمک کنم. پیشنهادات مالی خیلی بهتری داشتم ولی دلی به این تیم آمدم تا خدمتی به شهر خودم کرده باشم.

مدافع سابق شهرخودرو در خصوص کار با مهدی رحمتی اظهار داشت: کار با سید مهدی رحمتی  واقعا فوق العاده بود و من یکی از بهترین سال های فوتبالی خود را سپری کردم چرا که مهدی رحمتی همه جوره حامی تیم بود و بازیکنان را درک می‌کرد. جدا از اینکه آبادان علاقه اول و آخر من است اگر امسال از این تیم پیشنهاد نداشتم و در ادامه مهدی رحمتی اگر قصد استراحت کردن نداشت و سرمربی تیمی می‌شد بدون شک در تیمی بازی می‌کردم که او سرمربی آن باشد.

یزدان دوست در مورد تجربه کار با علیرضا منصوریان نیز گفت: اولین سالی است که قرار است با منصوریان کار کنم. در این مدت کوتاهی که با ایشان تمرین کردم واقعا چیزهای از وی یاد گرفتم که هم در زندگی فوتبالی و هم در زندگی شخصی به کار من می‌آید. یک چیز خیلی خوبی که ایشان دارد این است در هر شرایطی اولویتش درک کردن وضعیت بازیکن است و در هر شرایطی فوتبالیست خود را درک می‌کند و از همه مهم تر این است که درک فوتبالی و دانش بالایی دارد و مطمئن هستم با حضور او اتفاقات خوبی در انتظار صنعت نفت است.

وی در مورد مشکلات مالی که همیشه صنعت نفت با آن دسته و پنجه نرم می‌کند اظهار داشت: متاسفانه آبادان با این همه ثروت همیشه لنگ پول است و ما آرزو به دل ماندیم تا صنعت نفت بتواند در حد تیم های میانه جدول خرج کند و تیم ببندد ولی  همیشه این تیم با بودجه کم بسته می‌شود و همان پول ناچیز نیز هیچ وقت پرداخت نمی‌شود. خدا را شکر امسال آقای کی شمس خیلی قرص و محکم پای کار است من تا حالا مدیرعاملی به این فعالی ندیدم که پیگیر مسائل تیم خود باشد. تیم خوبی بسته ایم و اگر حمایت های لازم از صنعت نفت انجام بگیرد به طور حتم این تیم در لیگ بیست و یکم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان شهرخودرو رضا یزدان دوست شهرخودرو صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس مهدی رحمتی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر

کادر فنی نفت آبادان دستخوش تغییرات شد

طرفداری | باشگاه صنعت‌نفت آبادان با نظر فراز کمالوند، سرمربی تیم، تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کرد و امید صالحیان را به عنوان مدیر جدید تیم معرفی کرد.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، بابک عبادی و امید شریفی‌نسب به عنوان مربی به کادر فنی صنعت‌نفت اضافه شدند و عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست نیز دیگر اعضای کادر فنی تیم هستند.

محمدحسین رحمانی، مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان، هدف از این تغییرات را حفظ تیم در لیگ برتر عنوان کرد و گفت:

برای رسیدن به این مهم نیاز به حمایت همه جانبه هواداران و مسئولان شهرستان داریم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در حال حاضر با 13 امتیاز در رده شانزدهم لیگ برتر قرار دارد و برای بقا در لیگ نیاز به کسب نتایج بهتر در ادامه فصل دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!