Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:25:48 GMT

برگ سبز خودرو مورد تأیید راهنمایی و رانندگی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۲۵۵۲

برگ سبز خودرو مورد تأیید راهنمایی و رانندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با بیان اینکه برگ  سبز ارائه‌شده توسط مالکان خودرو دارای اعتبار است، اظهار کرد: بر اساس آرای دیوان عدالت اداری، تائید دادستان کل کشور و رئیس اصل ۹۰ مجلس، برگ سبزی که بعد از تعویض پلاک به مالکان وسایل نقلیه تحویل داده می‌شود سند رسمی و حتمی است.

وی با اشاره به مراجعه مردم و صاحبان خودرو به‌ دفاتر اسناد رسمی افزود: از همه شهروندان درخواست دارم دیگر به‌منظور ثبت سند خودروهایشان به دفاتر اسناد رسمی مراجعه نکنند، زیرا برگ سبز خودرو از دیدگاه پلیس و قانون سند حتمی و رسمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، تأیید اسناد خودرو توسط پلیس را کافی دانست و بیان کرد: تا پیش از این اسناد خودرو از دو مرجع پلیس و مراکز اسناد رسمی موردبررسی قرار می‌گرفت ولی بر اساس قانون از این به بعد فقط تائید پلیس کفایت می‌کند.

طالبی با تأکید بر لزوم توجه مردم به تأییدیه برگ سبز خودرو توسط نیروی انتظامی تصریح کرد: در این شرایط کرونایی برخی از مردم به دلیل ندانستن قانون متأسفانه همچنان به دفاتر رسیم برای ثبت مالکیت مراجعه می‌کنند، لذا از تمامی آنان درخواست دارم به نیروی انتظامی اعتماد کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان امیر طالبی برگ سبز خودرو خریدوفروش خودرو خریدوفروش ماشین برگ سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «زاهر جبارین» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در کرانه باختری در گفت و گو با الجزیره اخبار مرتبط با فشار بر حماس برای انتقال دفاتر این جنبش از قطر به ترکیه را تکذیب کرد و گفت: حماس هیچ طرحی برای انتقال دفاتر خود به خارج از قطر ندارد.

وی با اشاره به تلاش برخی طرف‌ها برای ایجاد جنگ روانی علیه مقاومت فلسطین، تاکید کرد: طرح شایعات این چنینی در راستای تشدید فشارها بر گروه های مقاومت است.

جبارین همچنین از پایبندی کامل مقاومت فلسطین به شروط خود در مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا اشاره کرد و گفت: حماس از هیچ یک از شروط خود در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

در همین رابطه، یک منبع فلسطینی نزدیک به حماس در گفتگو با المیادین تاکید کرد که اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های خارجی و عربی پیرامون فشار بر رهبران این جنبش جهت ترک قطر صحت ندارد.

منبع مذکور اشاره کرد که رهبران سیاسی حماس به دنبال مکانی دیگر بجای قطر نیستند و شایعات مطرح شده در این زمینه، جنگ رسانه‌ای به منظور اعمال فشار بر این جنبش در سایه پایبندی آن به خواسته توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از غزه به عنوان پیش زمینه توافق مبادله اسرا است.

پیش از این روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده بود که حماس در حال بررسی انتقال دفاتر خود از قطر است و با دو کشور خارجی نیز در این زمینه ارتباط برقرار کرده است.

این روزنامه مدعی شده بود مقامات قطری و مصری فشارهایی را بر حماس جهت پذیرش توافق آتش بس و تبادل اسرا وارد کرده و تاکید کرده اند در صورت عدم پذیرش آن، دفاتر و رهبران حماس باید از قطر خارج شوند.

کد خبر 6085095 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد