Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت پرورش میگو در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای اراضی مستعدی برای پرورش آبزیان است که از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به شناسایی اراضی مستعد پرورش آبزیان در سواحل استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در استان بوشهر توسعه آبزی‌پروری به‌ویژه تقویت پرورش میگو است که طرح‌های خوبی در این زمینه در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به واگذاری هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی پرورش میگو استان بوشهر به افراد مستعد و واجد شرایط خاطرنشان کرد: این طرح در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تصویب شده است که در آینده افزایش می‌یابد.

وی از واگذاری ۸۰۰ هکتار اراضی پرورش میگو در جزیره شیف خاطرنشان کرد: در شهرستان دیلم نیز ۷۰۰ هکتار برای واگذاری به جوانان برای پرورش میگو مشخص شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای شناسایی اراضی مستعد پرورش میگو در استان تصریح کرد: در منطقه رمله شهرستان گناوه سایت جدید پرورش میگو شناسایی شده که مطالعات آن انجام می‌شود.

وی این اراضی را دارای وسعت هزار و ۶۰۰ هکتار عنوان کرد و افزود: پس از انجام مطالعات مورد نیاز، نسبت به واگذاری این اراضی به افراد واجد شرایط اقدام می‌شود.

کد خبر 5332065

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیلم جزیره شیف احمد محمدی زاده آبزیان استاندار بوشهر استانداری بوشهر پرورش میگو میگو ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا زلزله ایلام عکس استانها همدان استان بوشهر پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد