Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@11:54:41 GMT

رکوردزنی‌های بیت کوین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۲۶۲۹

رکوردزنی‌های بیت کوین ادامه دارد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از کوین تلگراف، هنوز ۱۰۰ روز از زمانی که قیمت بیت کوین پس از دور تازه ممنوعیت های اعمالی چین نصف شد و به ۳۰ هزار دلار رسید نگذشته است که این ارز بار دیگر در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی جدید است.

ویلی وو- تحلیلگر رمزارزها گفت: حرکت چین علیه استخراج کنندگان بیت کوین بیشتر یک تاثیر منفی موقت روی بازار داشت اما گمان نمی کنم بتواند مسیر تاریخ بیت کوین را عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوج دوره ممنوعیت چین شاهد بودیم که در نتیجه توقف فعالیت استخراج کنندگان چینی، ضریب سختی شبکه بیت کوین نصف شد و قیمت ها به شدت ریزش کرد اما این ممنوعیت خیلی هم به ضرر شبکه استخراج نشد چرا که این شبکه امروز بیش از هر زمان دیگری متنوع است و در سراسر جهان گسترش یافته است.

قیمت بیت کوین در رالی قیمتی دو هفته اخیر خود از محدوده ۴۴ هزار دلار به ۶۳ هزار دلار رسیده و با توجه به ورود سنگین سرمایه جدید انتظار می رود که بیت کوین موفق شود رکورد قیمتی قبلی خود را بشکند و وارد کانال ۶۴ هزار دلاری شود. برخی از معامله گران از بیت کوین ۸۰ هزار دلاری خبر می دهند و افراد خوش بین تر چشم به بیتکوین ۱۰۰ هزار دلاری دوخته اند هر چند که عده ای نیز معتقدند به دنبال هر صعود سنگین یک ریزش سنگین نیز خواهد آمد.

برخلاف چین، دولت آمریکا تاکنون هیچ موضع گیری علنی در قبال رمزارزها نداشته است. پس از آنکه رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد این نهاد قصدی برای ممنوعیت رمزارزها ندارد، خبر صدور مجوز برای فعالیت اولین صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیتکوین در بورس آمریکا به یک پیشران نیرومند برای صعود بیت کوین تبدیل شده است. هنوز مشخص نیست که مقامات بانک مرکزی اروپا که پیشتر انتقادات تندی را علیه بیت کوین بیان کرده بودند، پس از موضع اخیر آمریکا تغییر عقیده خواهند داد یا خیر.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1115606 برچسب‌ها بیت کوین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیت کوین بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هر دستگاه ماینر معادل یک دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار برق مصرف می‌کند که این امر فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه ماینرها، آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان وارد می‌کنند، گفت: از برنامه‌های مهم این شرکت، با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و برخورد قانونی با افراد متخلف است.

مرادی افزود: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف زیاد برق، باعث فشار بیشتر به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود و همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمز ارز دارد.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای دوره‌ای گروه‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شهرستان بویراحمد، این ماینرها، از یک اشتراک کشاورزی شناسایی و به همراه ۴۰۰ متر شبکه غیر مجاز جمع آوری و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

کد خبر 6080078

دیگر خبرها

  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving (+فیلم و نمودار)
  • رکوردزنی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • ریزش بیت‌ کوین ادامه دارد؟