Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس  در رابطه با حادثه تیراندازی به زنان در اصفهان، گفت: این مساله پیگیری شده، فرد ضارب هم شناسایی شده و دادستانی و دادگستری هم با جدیت پیگیر این مساله هستند.

وی ادامه داد:، اما درخصوص اینکه انگیزه این فرد چیست و یا اینکه سلامت روحی و روانی دارد یا خیر؛ این موارد در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طغیانی همچنین بیان کرد: البته قاعدتاً کسی که از سلامت روحی و روانی برخوردار باشد، چنین کار‌هایی نمی‌کند.

نماینده اصفهان در پاسخ به اینکه این اتفاق حادثه اسیدپاشی به زنان را در اذهان عمومی تداعی کرد، گفت: اینکه این مساله سازمان‌یافته و هدفمندی باشد، ابداً اینگونه نیست. فردی که دست به این اقدام زده شناسایی و دستگیر شده است، ولی تعیین تکلیف نشده است؛ اما ما پیگیر این مساله هستیم و نتیجه آن را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی به زنان نماینده مجلس دادگستری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی که در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با پوشیدن جلیقه انفجاری تقلبی و ورود به ساختمان بخش کنسولی فضای رعب و وحشت را برای مراجعین ایرانی و همکاران سفارت ایجاد کرد، سفارت بر این باور است این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی که توسط افراد، گروه‌ها و لابی‌های ضد ایرانی ایجاد و دامن زده می‌شود، اقدام مخاطره آمیز و تهدید برانگیز مزبور را انجام داده است.
با وجود آنکه وی قبلاً در شهریور ۱۴۰۲ اقدام به آتش زدن لاستیک در مقابل بخش کنسولی کرده و توسط دادگاه فرانسه محکوم شده بود، سفارت با در نظر گرفتن شرایط سنی و شکنندگی وضعیت روحی و جسمی این هموطن ایرانی و بر اساس سنت ایرانی و اسلامی رافت و بخشش، تصمیم گرفت ضمن عدم پیگیری شکایت قضایی اخیر، حتی شکایت پیشین خود مرتبط با پرونده آتش‌سوزی شهریور ۱۴۰۲ را نیز پس بگیرد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با تاکید بر اینکه تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان "خانه" واقعی همه ایرانیان می‌باشد، ابراز امیدواری کرد تصمیم مزبور زمینه بازسازی روحی این هموطن برای بازگشت به زندگی عادی خود را فراهم آورد.

دیگر خبرها

  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند