Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@15:50:50 GMT

برگزاری اولین گردهمایی مسئولان امور مساجد اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۳۰۵۶

برگزاری اولین گردهمایی مسئولان امور مساجد اصفهان

اولین گردهمایی مسئولان دفاتر مراکز امور مساجد استان اصفهان، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدصادق ابطحی صبح امروز -چهارشنبه ۲۸ شهریورماه- در گردهمایی مسئولان و مدیران اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، اظهار کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در سال ۱۳۷۵ به همت آیت الله العظمی مظاهری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته اینجانب به عنوان مدیر اجرایی این مرکز در استان اصفهان منصوب شدم و تمام تلاش خود را برای ساماندهی این مجموعه به کار گرفتم.

وی افزود: اکنون حدود ۵ هزار و ۲۰۰ مسجد در سراسر استان اصفهان وجود دارد که توسط بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ امام جماعت این مساجد اداره می‌شود، برخی از این تعداد مساجد به دلیل عدم دسترسی روحانیون، نماز جماعت برگزار نمی‌شود اما در اکثریت مساجد اصفهان نماز جماعت برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان تاکید کرد: مقام معظم رهبری در خصوص مرکز رسیدگی به امور مساجد می‌فرمایند، این مرکز رسیدگی به امور مساجد به نوعی مرجع مقبول و آگاه در امر مساجدی است که مسئولیت انتصاب ائمه جماعات را بر عهده دارد.

ابطحی خاطرنشان کرد: آیت الله مظاهری می‌فرماید مرکز رسیدگی به امور مساجد امضا شده توسط ولایت است و بر همین اساس مشروعیت این مرکز از ولایت فقیه گرفته شده است.

وی ادامه داد: امروز اولین گردهمایی مسئولان دفاتر مراکز امور مساجد استان اصفهان است تا سیاست‌های مدیریتی به همکاران اعلام شود و مسئولان مراکز شهرستان‌های استان اصفهان با دلگرمی خاطر به وظایف خود عمل کنند.

کد خبر 530102

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسجد مساجد اصفهان مسجد جامع اصفهان امور مساجد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز رسیدگی به امور مساجد امور مساجد استان اصفهان گردهمایی مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون قضایی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در استان به زیر ۱۰ روز رسیده و در کمتر از ۲۴ ساعت برای پرونده‌ها صدور رأی انجام شد که ۳۰ واحد صنفی متخلف شهر اصفهان در ایام نوروز مهروموم شدند.
براتعلی صالحی افزود: امسال دو شعبه رسیدگی به تخلفات را به‌صورت ثابت در دل بازار قرار دادیم، و همچنین سه شعبه سیار نیز در مرکز استان فعال هستند که عوامل این شعب موظفند به شکایات واصله با دقت و سرعت رسیدگی و تا جایی که امکان دارد مشکل را در محل رفع کنند.
صالحی افزود: گران‌فروشی، درج نکردن قیمت ورعایت نکردن بهداشت عمده تخلفات صورت گرفته بود که ۳۰ واحد مهروموم شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • پذیرایی از مومنان در ماه میهمانی خدا