Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی از برگزاری نشست این مجمع با رئیس جمهور خبر داد و گفت: این نشست روز پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

جعفر راستی در گفت ‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید آذربایجان شرقی اظهار داشت: این نشست با حضور نمایندگان استان و عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست مهم‌ترین مسائل، مشکلات در حوزه‌های مختلف استان آذربایجان شرقی بحث وبررسی شد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله مسائل مطرح شده در این نشست موضوع تنش آبی و انتقال آب ارس بود که تاکنون 25 درصد این پروژه اجرا شده و درصورت انتقال آب ارس، شهرستان‌های تبریز، شبستر و مرند تا 25 سال آینده از بحران کم آبی نجات خواهند یافت.

استانداران آذربایجان شرقی از آغاز انقلاب تاکنون / ‌آشنایی با پانزدهمین استاندار در دولت سیزدهم + سوابقعابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی از هیئت دولت رای اعتماد گرفت + سوابق

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: از دیگر مباحثی که در این نشست برگزار شد موضوع تعیین تکلیف مدیران کل و فرمانداری‌ها بود که نمایندگان در این جلسه تاکید کردند که مدیران جدید از افرادی جهادی، پاکدست، انقلابی و برنامه محور باشند.

راستی در ادامه به خواسته‌های مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از استاندار جدید نیز اشاره کرد و گفت: توسعه متوازن استان و برقراری عدالت در بین تمامی شهرستان‌ها از خواسته‌های مجمع نمایندگان از استاندار جدید بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم بیان کرد: برطرف کردن مشکلات استان نیاز به اراده جدی مسئولان دارد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بررسی مسائل ورزشی، معدن و ذخایر معدنی، کشاورزی و انرژی استان نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بحث و بررسی شد.

راستی ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد جلسات مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید به صورت منظم و مرتب برگزار شود تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان، به راه حل‌هایی برای رسیدگی مشکلات و توسعه استان برسیم.

وی در پایان از برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با رئیس جمهور خبر داد و گفت: نشست مجمع نمایندگان استان و استاندار جدید آذربایجان شرقی با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود که در این راستا مهم‌ترین مسائل استان در حضور رئیس جمهور بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/111/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار جدید آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم

به نقل از شهرداری قم،نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور با حضور شهرداران ۲۰ کلانشهر و شهر مهم کشور در مشهد مقدس برگزار شد. 

در این نشست از سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم به بهانه بیش از دو دهه خدمت ارزشمند در کسوت شهردار کلانشهر‌های کشور و همچنین حضور موثر و تحسین برانگیز در سیاست گذاری، ریل گذاری و مدیریت امور مرتبط با مجمع کلانشهر‌های ایران تقدیر شد. 

این لوح تقدیر از طرف ۲۰ نفر از شهرداران کلانشهر‌ها و شهر‌های مهم کشور در جلسه نشست ادوار به دکتر سقائیان نژاد تقدیم شد. 

سید مرتضی سقائیان نژاد که بیش از ۱۲ سال شهردار اصفهان بود و سال ۱۳۹۴، شهردار قم است، امروز پیشکسوت‌ترین شهردار کشور محسوب میشود که بیش از دو دهه در پیگیری امور کلانشهر‌ها در مجامع ملی و عمومی فعال و موثر بوده است.

همچنین در این نشست شهرداران کلانشهر‌های تهران و مشهد، هدایایی به شهردار قم اهدا و از زحمات وی تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشست «فلسفه دانشگاهی و مسایل ایران امروز» برگزار می‌شود
  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا