Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با بیان اینکه دولت الکترونیک یک تحول اداری و انقلاب اداری ایجاد می‌کند، اظهار داشت: ضرورت سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع با استفاده از دولت الکترونیک در ایام کرونا بیشتر احساس می‌شد، اما متأسفانه ما بیشتر از 25 درصد از این ظرفیت استفاده نکرده‌ایم که لازم است در این خصوص تدبیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به موضوع حق ماموریت نمایندگان مجلس و کارکنان دستگاه‌های دولتی گفت: معنی ندارد که وقتی افراد با بلیت رایگان و هتل رایگان به ماموریت خارجی می‌روند که مثلا از یک نمایشگاه بازدید کنند، مبالغی مانند 15 میلیون یا 20 میلیون تومان حق ماموریت برایشان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تأکید کرد: از آقای کوثری می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند که یا حق ماموریت‌ها قطع و یا کم شود.

جلالی در ادامه به مشکلات مربوط به صادرات خشکبار در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: کل صادرات خشکبار ما 5 میلیارد دلار است و اگر بخواهیم این صادرات را در قالب پیمان‌سپاری‌های ارزی یا اختصاص ارز نیمایی انجام دهیم، خسارت به کشاورزان خواهد بود. بنابراین لازم است در این خصوص هم چاره‌اندیشی شود.

وی همچنین به مشکلات مناطق کویری و آب این مناطق اشاره کرد و گفت: کشاورزی در مناطق کویری در حال نابودی است و لازم است دولت کشاورزی مکانیزه و آبیاری نوین را به ویژه در جاهایی مانند رفسنجان که باغ‌های پسته رو به نابودی است دنبال کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حق نمایندگان مجلس هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران در مصاحبه با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۳ از ۲۹ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه برگزار میشود.۲۰ هیئت تجاری از صربستان، ارمنستان و چین از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

علیرضا کیانی در ادامه افزود: ۲۶۸ شرکت داخلی ۶۹ شرکت خارجی از کشور‌های چین، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، هند، آلمان، ایتالیا، روسیه، مالزی، آرژانتین، بلژیک، کره جنوبی و هلند در این نمایشگاه شرکت میکنند.

وی بیان کرد: در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی ۱۲ کارگاه آموزشی و جلسات دوجانبه بین تجار داخلی و خارجی تشکیل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۳۰ میلیون دلار محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده از کشور صادر شده که حدود ۲۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات شوینده بوده است.

دیگر خبرها

  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • تعطیلات آخر هفته یک روز شد یا ۲ روز؟
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم