Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، جلسه هیات وزیران  روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه، دولت با پیشنهاد وزارت کشور به علی محمد زنگانه به عنوان استاندار گلستان رای اعتماد داد.

زنگانه استاندار گلستان، دارای مدرک پزشکی است. وی که در مقطع فعلی، مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه را بر عهده داشته است، در گذشته، ریاست مرکز بهداشت استان گلستان و در مقطعی هم ریاست بهزیستی این استان را عهده دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه امروز اعضای دولت همچنین پس از بررسی سوابق مدیریتی و اجرایی آقای اسد ا... عباسی، وی را به عنوان استاندار گیلان تعیین کردند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان، متولد ۱۳۴۰ در شهرستان رودسر است که در گذشته، به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران  خدمت کرده است. نمایندگی رودسر و املش در ادوار هفتم و هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم، مشاغل متعدد فرهنگی آموزشی و معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، از دیگر سوابق استاندار جدید گیلان است.

علیرضا قاسمی فرزاد، که امروز با رأی اعتماد هیات وزیران به عنوان استاندار همدان، برگزیده شد، از آزادگان دوران دفاع مقدس است که بیش از دو دهه در صف و ستاد وزارت کشور سابقه خدمت دارد؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، فرماندار دماوند، فرماندار پاکدشت، رییس اداره دوم سیاسی وزارت کشور و مدیرکل اقتصادی استانداری تهران، از جمله سوابق خدمتی علیرضا قاسمی فرزاد؛ استاندار جدید همدان است.

پربیننده ترین بودجه۱۴۰۱ باید بدون کسری بسته شود / سفره مردم را به مذاکرات هسته‌ ای گره نمی‌ زنیم دلیل رد صلاحیت لاریجانی، تحصیلات تکمیلی دختر او در سال ۸۶ است شایعه‌ ممنوعیت و توقف واردات واکسن کرونا تکذیب شد سیاست ایران توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین است / به رغم تحریم ها مسیر پیشرفت را ادامه می دهیم رییس جمهور: موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ در حال بررسی است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه هماهنگی برنامه عملیاتی ساماندهی رشته مقاطع و رشته محل های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سید مهدی رضایت، رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی و مسؤول برنامه ساماندهی برنامه های آموزشی با اشاره به تدوین «سند ساماندهی برنامه های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت» گفت: این جلسه با هدف بررسی نحوه ورود و اجرایی شدن این سند با حضور نمایندگان دبیرخانه ها، مرکز سنجش، مرکز نصر و دبیرخانه های شورای عالی برنامه ریزی و شورای گسترش و امور هیات علمی تشکیل شد.

وی بر ضرورت هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص نحوه اجرا تاکید کرد و افزود: در این جلسه مواردی نظیر ضرورت وجود یک زیر ساخت هوشمند برای رصد رشته مقاطع و رشته محل ها، داشتن برنامه اجرایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین توجه به اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان رشته های مختلف تبادل نظر شد.

رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، سپس به گزارش دکتر آشتیانی، مدیر امور هیات علمی وزارت بهداشت از وضعیت دانش آموختگان و انجام تعهد و ظرفیت های جذب دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در این نشست مواردی نظیر بازنگری کوریکولوم ها و احراز شرایط شغلی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رضایت ضمن جمع بندی جلسه به نحوه همکاری بخش های مختلف برای تدوین برنامه عملیاتی اشاره کرد.

کد خبر 6087367

دیگر خبرها

  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • استانداران مازندران و لرستان تغییر کردند
  • استانداران جدید مازندران و لرستان معرفی شدند
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار