Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بیت کوین روز گذشته یک حرکت صعودی گسترده را از سطح 62,000 دلار آغاز کرد و توانست کمی بعد مقاومت کلیدی 63,000 دلاری را هم پشت سر بگذارد و موقعیت خود را بالای میانگین متحرک ساده (SMA) 100 ساعته حفظ کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بیت کوین روز گذشته یک حرکت صعودی گسترده را از سطح 62,000 دلار آغاز کرد و توانست کمی بعد مقاومت کلیدی 63,000 دلاری را هم پشت سر بگذارد و موقعیت خود را بالای میانگین متحرک ساده (SMA) 100 ساعته حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به گزارش ارز دیجیتال، در ادامه قیمت از مقاومت 63,500 دلاری هم عبور کرد و به اوج چندهفته‌ای خود در 64,448 دلار رسید. اکنون قیمت تا حدودی اصلاح شده و به زیر 64,000 دلار رسیده است. نزدیک‌ترین حمایت در محدوده 63,700 دلار و مقاومت سطح 23.6 درصد اصلاحی فیبوناچی قرار گرفته است. گفتنی است که در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی قیمت از 61,320 دلار تا سقف 64,448 دلاری تنظیم شده است.

نمودار قیمت بیت کوین
نقطه مقاومت و حمایت بیت کوین کجاست؟ عبور کامل کندل قیمت از مقاومت 64,250 دلاری راه را برای رشد بیشتر بیت کوین باز می‌کند. مقاومت کلیدی بعدی در سطح 64,200دلار خواهد بود و عبور از این سطح می‌تواند قیمت را به 66,500 دلار برساند. در صورت ادامه روند صعودی، رسیدن به 68,000 دلار هم محتمل خواهد بود.
اگر بیت کوین نتواند از مقاومت 64,200 دلاری عبور کند، ممکن است قیمت در ادامه با اصلاح مواجه شود و در این صورت نزدیک‌ترین حمایت در 63,700 دلار خواهد بود.
حمایت کلیدی قیمت در محدوده 62,850 دلار و مقاومت سطح 50 درصد اصلاحی فیبوناچی قرار گرفته است. همان طور که گفته شد، در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی قیمت از 61,320 دلار تا سقف 64,448 دلاری تنظیم شده است. اگر حمایت خط روند صعودی (خط آبی) درون نمودار هم شکسته شود، ممکن است قیمت تا حمایت 61,000 دلاری و میانگین متحرک 100 ساعته سقوط کند.
شاخص مکدی (MACD)، آهسته‌آهسته از محدوده صعودی خارج می‌شود و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم بالای سطح 50 قرار گرفته است.
همان‌ طور که گفته شد، 62,500 و 61,850 دلار حمایت‌های کلیدی بیت کوین هستند و 64,200، 65,500 و 66,500 دلار به‌عنوان مقاومت‌‌‌های پیش روی قیمت عمل می‌کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حرکت صعودی بیت کوین 000 دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۵،۹۱۳.۸۳ دلار معادل ۴۳،۰۹۴،۴۶۲،۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۶،۰۳۹.۷۷ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱،۳۶۸.۸۱ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد/ احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد