Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر برجی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: این دستگاه از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و آخرین ورژن شرکت فیلیپس است که به دلایل تحریم‌های ناجوانمردانه فرایند انتقال به کشور و ترخیص از گمرک سخت و زمان برشده بود که خوشبختانه با تلاش و همت جهادی این دستگاه ترخیص و وارد چرخه سلامت استان اردبیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ارزش مادی این دستگاه ۴۰ میلیارد تومان بوده که با ارز قبلی ۵ میلیارد تومان خریداری شده بود که بعد از سه سال وقفه خوشبختانه با پیگیری‌های آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، نمایندگان استان و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی وارد استان شد که کمال تشکر و قدردانی را دارم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: این دستگاه با حضور کارشناسان شرکت فیلپس در محل بیمارستان سبلان اردبیل نصب و راه اندازی و آماده تصویربرداری خواهد بود.

برجی بیان کرد: دستگاه MRI یک ونیم سلا دومین دستگاه در استان با تعرفه دولت خواهد بود که روند خدمات دهی به بیماران در این حوزه را به صورت چشمگیر تسهیل خواهد کرد و این رویداد و اتفاق بسیار بزرگی برای استان اردبیل در حوزه سلامت و خدمات دهی است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان تجهیز بیمارستان علوم پزشکی تامین اجتماعی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس بیمارستان کیش گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک با قابلیت تصویربرداری سه بعدی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش خریداری و به بهره برداری رسید.

امید براتی، سرطان سینه را دومین علت مرگ و میر بانوان در کشور برشمرد و گفت: خرید این دستگاه از چهار سال گذشته در دستور کار بیمارستان کیش قرار گرفته بود و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و تامین ارز نیمایی توسط وزارت بهداشت و درمان، خریداری و در بیمارستان کیش نصب و به بهره برداری رسید.

مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش نیز گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک، دیجیتال سه بعدی و مجهز به پدل هوشمند است.

مهشاد پازوکی افزود: قابلیت شناسایی نود و پنج درصدی و تشخیص ضایعات و کاهش فشار بر بیمار در زمان تصویربرداری از ویژگی‌های این دستگاه ماموگرافی است.

رئیس مرکز بهداشت کیش نیز در مراسم بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش با اشاره به ضرورت و اهمیت غربالگری و تشخیص به موقع سرطان سینه، گفت: در کشور ما از هر صد هزار زن، در حدود بیست نفر به سرطان مبتلا هستند.

اسدالله احمدی، افزود: تجهیز بیمارستان کیش به دستگاه ماموگرافی علاوه بر شناسایی به موقع بیماری افراد می‌تواند نقش تاثیر گذاری در روند بهبود بیماران داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش