Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@19:49:37 GMT

رونمایی رسمی از شماره پیراهن بازیکنان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۴۵۸۳

رونمایی رسمی از شماره پیراهن بازیکنان استقلال

از شماره پیراهن بازیکنان استقلال برای رقابت های لیگ بیست و یکم به صورت رسمی رونمایی شد

در آستانه بازی با هوادار، شماره پیراهن بازیکنان استقلال مشخص شده است.

به گزارش طرفداری، استقلال امروز در هفته اول رقابت های لیگ بیست و یکم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار برود. در همین راستا باشگاه استقلال به صورت رسمی از شماره پیراهن بازیکنان این تیم رونمایی کرده است:

شماره پیراهن بازیکنان استقلال

 

بیشتر بخوانید:

شماره فرهاد مجیدی به آرش رضاوند رسید، پیراهن مهدی قائدی به امین قاسمی نژاد

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ مهدی طارمی بهترین بازیکن دیدار پورتو - میلان سیمئونه: هیچوقت بعد از بازی با کسی دست نمی دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شماره پیراهن بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبالیست‌ها همگی با خصوصیات اخلاقی و خرافات خاصی به یاد آورده می‌شوند و یکی از مواردی که باعث می‌شود، نام های آنها به خاطر آورده شود، عدد حک شده بر پشت پیراهن آنها است.

در دوران کنونی فوتبال، فیل فودن ستاره 23 ساله انگلیسی منچسترسیتی که به تمام افتخارات ممکن در دوران باشگاهی رسیده، به تازگی از راز انتخاب عدد 47 برای پیراهنش افشاگری کرد. 

فودن در گفت‌وگو با دیلی میل درباره این انتخاب گفت: وقتی به‌عنوان یک جوان شروع به بازی می‌کنید، انتخاب زیادی برای شماره پیراهنتان ندارد. با این حال عدد 47 باز برای من خاص است چون من با پدربزرگم عاشق فوتبال شدم. زمانی که کودک بودم با او به ولز می‌رفتم تا فوتبال تماشا کنیم. متاسفانه او در سن 47 سالگی درگذشت و من او را از دست دادم. روزی که این شماره را در آکادمی منچسترسیتی انتخاب کردم، پدرم به من گفت که هیچ کاری به اندازه این اقدام او را خوشحال نخواهد کرد و این شماره را بسیار دوست دارم. من هرگز این پیراهن را عوض نمی‌کنم چون یک میراث است. عدد عجیبی است و احتمالا کسی هم در جهان فوتبال نخواهد این شماره را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد