Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:50:06 GMT

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته وحدت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۴۶۹۲

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته وحدت

دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت هفته وحدت، با اشاره به همه گیری کووید 19 در جهان، همدلی، همصدایی، وحدت و اعتصام به ریسمان الهی را رمز موفقیت در کنترل و مدیریت این بیماری در کشور، عنوان کرد.

به گزارش برنا؛ متن کامل پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است؛ 

  بسم الله الرحمن الرحیم واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا   وحدت و همگرایی، اساس و بنیان تفکر توحیدی و الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حرکت بنیادین انسان از کثرت ناگزیر زیست زمینی به سمت وحدت مطلق قدسی، نه تنها فرمان بزرگ الهی و هدایتی تشریعی که این نیل به یگانگی امری فطری و تکوینی است.   تاریخ، گواه بزرگی است بر این مدعا که بشر پیوسته از تفرق و پرهیز از اعتصام به ریسمان یگانگی، دچار آسیب بوده است. جنگ های خانمان سوز، نسل کشی ها و غارت گری ها و هزاران هزار زخم کهنه بر تن تاریخ اعصار، نتیجه روشن روی‌گرداندن از این دعوت بزرگ الهی است.   پیامبران الهی و راهبران ادیان توحیدی پیوسته چراغ های روشن هدایت به سوی آرمان شهری بوده اند که بر ستون های مستحکم همگرایی و وحدت استوار است و رسول خاتم، پیامبر اعظم و نبی اکرم (ص) تجسم تمام نمای نور آسمانی وحدت و مودت است. مردی از جنس مهربانی و رحمت که در کثرت ناهمگون جهل و تفرق، چون نوری درخشید تا پیام آور هم دلی و وحدت باشد.   میلاد مبارک این بزرگ مرد، فصل تازه ای در باور شکستن بت های شرک و چندگانگی و پناه بردن به مامن یگانگی و وحدت است.   در کشور عزیزمان ایران نیز نهضت بزرگ انقلاب، نقطه عطف و تداوم مسیر روشن هدایت بود. اشارات پیامبرگونه رهبر کبیر و معمار بزرگ انقلاب در اتحاد امت اسلامی و یکپارچگی مسلمانان در برابر کید تفرق آفرین استکبار و تکیه بر وحدت کلمه، نام سرزمین اسلامی مان را به عنوان تجلی گاه وحدت و انسجام در تاریخ ادیان جاودانه ساخت و هدایت های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در یکصدایی ملل مسلمان، راه فرصت جویی های دشمنان اسلام ستیز را سد کرد.   حماسه های غرور آفرین دفاع مقدس با حضور یکپارچه دلاوران مذاهب، ادیان و قومیت های مختلف گواه این تجلی دشمن شکن بود.   امروز در این مقطع حساس تاریخی و درگیر و دار بحران جهانگیر کرونا، وحدت، همدلی، همصدایی و اعتصام به ریسمان الهی رمز توفیق های بی نظیر در کنترل و مدیریت این بیماری در کشور و ایفای نقش ماندگار همه اقشار و آحاد در این نبرد بزرگ به ویژه در موضوع واکسیناسیون سراسری بود.   اینجانب پیشاپیش ضمن تبریک میلاد پر از نور و سرور حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت را به همه مسلمانان جهان و همه پیروان ادیان الهی به ویژه مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی و وزرای محترم بهداشت کشورهای مسلمان صمیمانه شادباش می گویم و امیدوارم در سایه وحدت و همدلی که فرمان صریح خداوند بزرگ و پیام جاودانه رسول مهر و رحمت برای همه انسان ها و در تمام اعصار است، بتوانیم شاهد دنیایی آرمانی تر و امن تر و سالم تر برای زیستن در کنار هم باشیم.   فارغ از شک هوش و کثرت عقل/ می زنیم از می یگانه سبو یکصدا هم کلام می خوانیم/ وحده لا اله الا هو

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت جنگ ایران انقلاب مسلمانان استکبار رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس واکسیناسیون جهان ایران اسلامی مسلمان واکسیناسیون کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

دوم اردیبهشت ماه سالروز  تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور عمق هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) از آینده‌ای است که فلسفه وجودی سپاه را پدیدار می‌سازد. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رساند و به عنوان بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است و همین امر دلیل خشم دشمنان قسم خورده انقلاب از سپاه است.

 

پاسداران جان برکف، در طول همه ی سال های بعد از دفاع مقدس نيز به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدیدها را به جان خریدند و فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب ها، در امان نگه داشتند.

 

و امروز نیز خدای بزرگ را شاکریم که نصرت‌های بی پایانش پیش روندگی منظومه دفاعی و امنیتی کشور را تضمین و نیروهای مسلح مؤمن و شجاع ایران عزیز به ویژه پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی را در پیگیری راهبرد قدرت افزایی و متوقف نشدن در پیشرفت‌های افتخارآمیز و نیز پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هرگونه تهدید ناشی از جبهه دشمن، مصمم‌تر و عازم‌تر ساخته است.

 

اینجانب سالروز تأسیس سپاه را به فرماندهان دلیر و همه پاسداران میهن بویژه پاسداران جان برکف آذربایجان غربی که هماره نقشی سترگ در تامین امنیت، محرومیت زدایی و آبادانی این خطه دارند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشند.

 

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: بسیاری از مردم غرب خودشان را به تاراج گذاشته‌اند/ همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد و ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی