Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی درباره کلیپ دستگیری خانم جوان گفت: این فیلم گزینشی و تقطیع شده بوده است.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت در برنامه «سلام تهران» در خصوص انتشار کلیپِ جنجال برانگیز برخورد مأموران ناجا با یک خانم که واکنش ‌های متعددی داشت گفت: ناجا بابت این کلیپ از مردم خواهی کرد و فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد در وهله اول باعث رنجش و تأسف سردار اشتری فرمانده ناجا شد و از لحظه ابتداییِ انتشار کلیپ دستور ویژه‌ای صادر شد تا تیم بازرسی تشکیل شود و ابعاد ماجرا را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی ادامه داد: با تشکیلِ تیم ارزیابی، مشخص شد که عملکرد مأمورین پلیس در محل، شتابزده و غیرحرفه‌ای بود و از این رو با مأمور خاطی برخورد صورت گرفت و توبیخ شد.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با اشاره به ورود شخص فرمانده ناجا به این مسئله، اظهار کرد: اینگونه رفتارها مورد تأیید ناجا نیست و در سال‌های اخیر دیالوگ و رفتار سازمانی ناجا تغییر پیدا کرده و دستور فرمانده ناجا همواره رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت شهروندان در حین مأموریت است.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت با بیان اینکه کلیپی که در فضای مجازی منتشر شد قطعه‌ای از فیلمی بود که تقطیع و گزینش شد، افزود: در ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه و در بزرگراه ستاری مقابل مجتمع کوروش خانم مذکور موارد اتهامی به غیر از بدحجابی و سابقه دستگیری قبلی نزد پلیس داشتند که بسته به جرمی که مشهود شد پلیس اقدام به دستگیری وی می‌کند که وی در حین دستگیری اقدام به اهانت و تمرد و درگیری با مأموران می‌کند که در این رابطه برای او پرونده قضایی تشکیل شد و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

مرادی افزود: در قانون مجازات اسلامی به صراحت بیان شده که تمرد از دستور مأمورین، جرم محسوب می‌شود و مجازات حبس از ۶ ماه تا ۲ سال را در پی دارد؛ و همچنین توهین و اهانت از مصادیق جرم است.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت بیان کرد: خودرویی که در فیلم ملاحظه شده خودروی حمل متهم است و ارتباطی با گشت ارشاد و پلیس امنیت اخلاقی و بدحجابی ندارد و ما به جهت تنویر افکار عمومی اعلام کردیم که مردم در جریان باشند.

او در خصوص ابزاری که برای دستگیری مجرم به کار برده شد که به ادعای برخی، وسیله زنده گیری حیوانات بوده است، بیان کرد: این وسیله به صراحت نشان داده نشد کمااینکه خودرو هم خودرو حمل متهم است و ماشین حمل حیوانات در مجموعه پلیس وجود ندارد.

او تصریح کرد: خودروی حمل متهم همیشه مورد بازدید و نظارت مقامات قضایی است و آن چیزی که با آن متهم را می‌کشد چوب نیست بلکه بند کیف خانم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون پایتخت فضای مجازی حقوق بزرگراه بدحجابی قانون جرم خودرو پایتخت فضای مجازی دستگیری معاون اجتماعی پلیس پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات متهم متواری تحت تعقیب دستگیر و از مخفیگاه وی ۲۲کیلوگرم شیشه کشف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است  و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می کند.

وی افزود: از همین رو  با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند. 

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر/کشف 3 تن تریاک و مهمات جنگی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان  22کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام  این عملیات خبر داد و ابراز داشت : متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نان خونین» منتشر شد + دانلود مداحی جدید مهدی رسولی برای غزه
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند