Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@21:41:35 GMT

غایبان احتمالی نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۵۰۸۹

سه بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان وضعیت نامشخصی برای بازی هفته دوم دارند

نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ بیست و یکم باید مقابل سپاهان اصفهان صف آرایی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شب گذشته در هفته اول لیگ برتر مهمان پیکان بود که به تساوی بدون گل و دشت یک امتیاز از تهران رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فراز کمالوند برای بازی خانگی در هفته دوم، امروز ساعت 15 راهی مسجدسلیمان می‌شوند تا اردوی خودشان را برای تقابل با سپاهان برپا کنند.

طاها شریعتی و محمد بلبلی دو بازیکن نفت مسجدسلیمان هستند که به دلیل مصدومیت در لیست دیدار روز گذشته حضور نداشتند. وضعیت آن‌ها برای بازی با سپاهان نیز مشخص نیست.

علاوه بر این، مهران امیری نیز که به علت مصدومیت از ناحیه دست در مصاف با پیکان در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت، وضعیت مبهمی دارد و باید دید که تا روز یکشنبه شرایط او چگونه خواهد شد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ مهدی طارمی بهترین بازیکن دیدار پورتو - میلان سیمئونه: هیچوقت بعد از بازی با کسی دست نمی دهم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان

در آستانه برگزاری دربی اصفهان لیست بازیکنان غایب ذوب‌آهن و سپاهان مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 فردا (29 فروردین ماه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند. سبزپوشان برای این دیدار بازیکن محروم ندارند و بازیکنان مصدوم شامل همان نفرات قبلی است.

پیش از این آرش قادری، سبحان خاقانی و پوریا آریاکیا به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مسابقات لیگ برتر را از دست داده بودند.

از طرف دیگر سپاهان هم برای دربی اصفهان با محرومیت آریا یوسفی مواجه است، اما پیش از این مشخص شده بود که محمد دانشگر به دلیل مصدومیت در دربی پیش رو غایب خواهد بود. همچنین سپاهانی‌ها امیدوارند پیام نیازمند بعد از چند هفته مصدومیت به این مسابقه برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!