Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیمن محمدی سرپرست معاونت املاک وحقوقی راه وشهرسازی کردستان  اظهار داشت: بحث حفاظت از اراضی ملی از جمله کار‌هایی بوده که طی سال‌های گذشته در دستور کار بوده و اقدامات مناسب و قابل توجهی نیز در این زمینه انجام شده است.

او افزود: در سال جاری نیز حفاظت از اراضی با جدیت و با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ادامه داشته و در ۶ ماهه امسال ۱۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۶۳۵میلیارد ریال از متصرفان بازپس گرفته شده است.

سرپرست معاونت املاک وحقوقی راه وشهرسازی کردستان اضافه کرد: طبق گزارش ارایه شده در نیمه اول امسال ۴۶۸ هکتار از اراضی ملی، شامل ۳۵۹ هکتار اراضی ملی داخل حریم و ۱۰۹هکتار اراضی داخل در محدوده در استان سند دار شده است.

محمدی با اشاره به اینکه امسال همچنین ۶۴۹ مورد از اسناد دفترچه‌ای به تک برگ تبدیل شده است، گفت: سنددار کردن اراضی ملی در استان به منظور تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تعرض افراد سودجو در اولویت خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع تصرف راه و شهرسازی اراضی ملی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران خزانه‌گیری شد

مسئول پیگیری امور معاونت تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: در سال زراعی جدید ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران خزانه‌گیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامرضا رعیت‌پناه صبح امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۱۷۳ هزار و ۲۹۹ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار شد، اظهار کرد: همچنین در سال زراعی جدید ۱۶۷ هزار و ۱۲۶ هکتار اراضی شالیزاری استان خزانه‌گیری شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیمه زراعت برنج در ۸۰۵ هکتار اراضی شالیزاری استان انجام شد، افزود: در حال حاضر ۲۹۰ تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی به کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شد.

مسئول پیگیری امور معاونت تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: ۱۷۸ بانک نشا برنج در مازندران در حال فعالیت هستند.

رعیت‌پناه ادامه داد: در زمینه ذخیره‌سازی آب سدها و آببندان‌های استان، هم‌اکنون میزان ذخیره آب سدهای استان ۲۴۱ میلیون متر مکعب و آب‌بندان‌ها ۳۷۰ میلیون متر مکعب است.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۳۱ نمونه آزمون خاک انجام شد، خاطرنشان: سطح ابلاغی برنج استان در سال زراعی ۱۴۰۳، ۲۱۵ هزار هکتار است.

کد خبر 746556

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان
  • امسال ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران خزانه‌گیری شد
  • بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی کردستان تحت کشت گیاهان دارویی است
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی
  • رفع تصرف ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی ساوه
  •  ۷۲۹ نفر به دلیل تخریب منابع طبیعی در کرمانشاه محکوم شدند