Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@18:11:59 GMT

باند سرقت خودرو در قرچک متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۵۴۱۸

باند سرقت خودرو در قرچک متلاشی شد

باند 6 نفره سارقان خودرو و عابران پیاده با هوشیاری پلیس این شهرستان شناسایی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت:در پی انجام طرح امنیت در سطح شهرستان، 6 نفر سارق که 3 نفر از آن ها محتویات داخل خودروهای شهروندان را به سرقت می بردندو 3 نفر دیگر که اقدام به ربودن گوشی همراه و کیف همشهریان می کردند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی شیوه سرقت سارقین از محتویات خودرو ها را اینگونه بیان کرد: یک نفر از سارقین که اعتراف به 13 فقره سرقت دارد و نفر دیگری که 3 فقره سرقت خودرو داشته است با موتور سیکلت سرقتی در سطح شهرستان تردد می کردند و خودروهایی که از ایمنی کمتری برخوردار بوده را هدف قرار می دادند و محتویات داخل آن را که شامل ضبط و باند و لوازم یدکی و همچنین لوازم شخصی صاحبان خودرو بوده است را به سرقت می برند.
مرادی افزود: سارقان محتویات ربوده شده از خودروها  و همچنین وسایل و گوشی همراه سرقتی را با نازل ترین قیمت به مال خران می فروختند که آن ها نیز دستگیر شدند.
وی با بیان این که حفظ امنیت و آسایش مردم وظیفه شرعی و قانونی پلیس است گفت:نیروهای پلیس به طور شبانه روزی در سطح شهرستان گشت زنی می کنند و کسانی که بخواهند نظم شهری و امنیت و آسایش همشهریان را به زیر پا بگذارند یقین بدانند که پلیس در مقابلشان می ایستد و برخورد قاطعانه با آن ها خواهد کرد.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه