Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:24:54 GMT

تفکر انقلابی کلید حل مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۲۲۲

تفکر انقلابی کلید حل مشکلات کشور است

ایسنا/زنجان معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تفکر انقلابی کلید حل مشکلات کشور است.

سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اگر ما می‌خواهیم فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس را حفظ کرده و به ‌نسل‌های بعدی منتقل کنیم، هیچ راهی جز کمک گرفتن از خود شهدا نداریم، اظهار کرد: بهترین مسیر برای تحقق این مهم نیز برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا است که خوشبختانه در کشور ما چراغ آن روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جای خوشحالی است که با گذشت ۳۳ سال از پایان جنگ تحمیلی و ۴۴ سال از دوران دفاع مقدس، جوانان این‌گونه در راه گرامی‌داشت شهدا در صحنه هستند، عنوان کرد: این امر نشان می‌دهد که مردم به شهدا عشق می‌ورزند و جوانان ما به شهدا علاقمند هستند و آنها را الگوی خود قرار داده‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه نقش الگویی شهدا باید به همه اقشار و گروه‌ها انتقال داده شود، اضافه کرد: معارف و آموزه‌های دفاع مقدس در جامعه باید جاری شود، زیرا به تجربه آموخته‌ایم، اگه ما فرهنگ و آموزه‌های دفاع مقدس را در حوزه‌های مختلف به کار گیریم، بسیاری از مشکلات به سرعت حل می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه وقتی ما فرهنگ دفاع مقدس را مطرح می‌کنیم، یعنی فرهنگ خودباوری، اعتماد به نفس و اعتقاد به نصرت و باور الهی را مطرح کرده‌ایم، متذکر شد: اگر این فرهنگ در جامعه حاکم باشد، دشمن ترسیده و عقب‌نشینی خواهد کرد و ملت پیشتاز می‌شود و با این فرهنگ است که به طور قطع می‌توانیم به قله‌های افتخار دست یابیم.

سردار جوانی با توضیح این مطلب که این فرهنگ باید از طریق برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های مختلف نسل به نسل به جوانان انتقال داده شود، ادامه داد: اگر انقلاب ما به تعبیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تنها انقلابی است که چله افتخار را بدون اینکه به آرمان‌هایش خیانت شود، پشت سر گذاشته و این امر به برکت همین فرهنگ دفاع مقدس است.

این مسئول با بیان اینکه، کشور ما با مشکلاتی مواجه است که در مسیر حل همه مشکلات باید از تفکرات انقلابی و روحیه رزمندگان در زمان جنگ استفاده شود، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند ملت ما ملتی توانمند و قدرتمند است و با همه توان از موجودیت و انقلاب خود دفاع می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان سردار جوانی معاون سیاسی سپاه یادواره شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است و مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمندان متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است، اظهار کرد: مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه‌های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون‌های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می‌شود.

وی افزود: ظهور و بروز فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می‌شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون‌های مساجد احساس غرور می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده‌های مشترک این برنامه‌ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل‌های مورد نیاز در سطح‌های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 745560

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش