Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»  سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن حضور در دیوان محاسبات، با مهرداد بذرپاش دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به ارایه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ چهارماه زودتر از موعد قانونی و نیز نظارت مستمر بر اجرای بودجه سال ۱۴۰۰ در مقاطع دوماهه، این اقدام را فرصت مناسبی برای دولت جهت تدوین بودجه کارآمدتر و اثربخش‌تر برای سال آینده دانست و از وزارت اقتصاد و خزانه‌داری کل کشور بابت همکاری در این اقدام تحولی، صمیمانه تشکر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احسان خاندوزی نیز با ارزشمنددانستن سرعت عمل دیوان محاسبات در تسلیم گزارش تفریغ بودجه، از رئیس کل دیوان محاسبات درخواست نمود در روند اصلاحات اقتصادی کشور، این وزارتخانه را یاری نماید.
در این جلسه، موضوع مصوبات هیات مقررات‌زدایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد دیوان محاسبات جهت ضمانت اجرای بهتر مصوبات این هیات، همکاری داشته باشد.
از دیگر تصمیمات مهم این جلسه، توافق برای همکاری بیشتر خزانه‌داری کل کشور جهت ارایه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ در زمانی زودتر از شهریورماه بود.
لزوم اقدام عملی برای اصلاح ساختار بودجه و تاکید بر گریزناپذیربودن از آن، از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه بود که رئیس کل دیوان محاسبات کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اذعان به آن، تاکید داشتند از مهمترین اقدامات در تحقق این امر، تقدم داشتن تعیین منابع بر تصویب مصارف است.
تعیین نقش همه بخش‌ها از جمله صندوق‌های بازنشستگی و شرکت‌های ذیل آنها، شهرداری‌ها و همه نهادهای عمومی غیردولتی در توسعه کشور از دیگر توافقات این جلسه بود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بذرپاش دیوان محاسبات وزیر اقتصاد دیوان محاسبات تفریغ بودجه بودجه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین باید از ظرفیت دستگاه‌های اطلاعاتی که توان بالایی در رصد دارند برای حل آسیب‌های فرهنگی واجتماعی استفاده کرد.

دبیر شورای علی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند بهره مندی از ظرفیت گروه‌های مردمی است، ادامه داد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه حتماً باید دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان مشخص شود، تاکید کرد: دستگاه ه باید دلیل عدم اجرای مصوبات را اعلام کند.

این مسؤول تصریح کرد: در سطح کشور از ظرفیت سازمان بازرسی کل کشور برای اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استفاده شده و این ظرفیت در استان‌ها نیز می‌تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد.

حجت الاسلام خسروپناه اضافه کرد: باید در شورای فرهنگ عمومی از ظرفیت رسانه‌های مجازی و فعالان آن نیز برای حل مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی بهره برد.

وی در پایان یادآور شد: ظرفیت استان قزوین از نظر چهره‌های فرهنگی و هنری در کشور بسیار بالا است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

کد خبر 6085608

دیگر خبرها

  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین