Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدهدایت الله موسوی مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: ۳۰۰ تن خوراک دام با کمک اتحادیه تعاونی عشایری کشور، استان و صندوق توسعه ملی با همکاری شرکت خوراک دام اهواز تهیه ناطق زلزله زده اندیکا ارسال شد تا رایگان بین عشایر دامدار منطقه توزیع شود.

او بیان داشت: چهار میلیارد ریال برای مرمت راه‌های عشایری منطقه زلزله زده اندیکا اختصاص یافت و بهسازی راه‌ها نیز توسط سه تیم از ماشین آلات راهسازی این اداره کل در حال انجام است و ۳۲۰ ورق پلیت و ۱۲۰ قوطی فلزی نیز برای بازسازی جایگاه دام عشایر مناطق زلزله زده امروز تامین و ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: ۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات چهاردرصد برای پرداخت به عشایر این منطقه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوراک دام مناطق زلزله زده زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با کاهش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران کاهش یافت.

بر همین اساس، هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۸۶ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز ۱۵ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر، در بازار سکه قیمت سکه امامی ۹۰۷ هزار تومان کاهش یافت. به این ترتیب، قیمت سکه امامی به ۴۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید.

نیم سکه نیز ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت داشت. در حال حاضر نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

۲۲۳۳۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898795

دیگر خبرها

  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • برنامه جهانی غذا: نیمی از ساکنان نوار غزه گرسنه هستند
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • بهاباد امروز لرزید