Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال امروز(چهارشنبه) آرا جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

* در شکایت رضا اسدی از باشگاه تراکتور به دلیل مطالبه وجه به مبلغ ۱۳ میلیارد ریالی، تراکتور به پرداخت هشت میلیارد و دویست و دوازده میلیون و پانصد هزار ریال در حق اسدی و همچنین پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* شکایت مهدی رحیمی از باشگاه نساجی مازندران بابت مطالبه ۶۰۰ میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی داد.

* باشگاه بادران دادخواستی به طرفیت باشگاه نساجی مازندران و ایمان غلامی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت تقدیم کرد که کمیته وضعیت بازیکنان به استناد بند ۱۱ ماده ۱۱ آیین نامه دادرسی این شکایت را مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام کرد. همچنین در دیگر درخواست باشگاه بادران به طرفیت باشگاه خیبر خرم آباد و ابوالفضل طهماسبی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت، این شکایت نیز مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام شد.

* دانیال مهدیان از باشگاه علم و ادب تبریز شکایتی درخصوص مطالبه وجه ۲۰۰ میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد

* مهرداد نوری نیز از باشگاه علم و ادب تبریز بابت مطالبه وجه ۲۰۰ میلیون ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت کل مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* جواد علی بابایی در شکایتی مشابه از باشگاه علم و ادب مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال را مطالبه کرد که طبق رای صادره باشگاه علم و ادب به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* باشگاه شهدا نوین ساری شکایتی از باشگاه دماوند آمل درخصوص موضوع مالکیت را تقدیم کرد و کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل عدم ارائه توضیحات از سوی شاکی و ناکافی بودن دلایل اثبات، این شکایت را مردود اعلام و قرار رد دعوا صادر کرد.

* در شکایت حسام پورهاشم از باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.

* در شکایت غلامرضا گنجی از امین قاسمی نژاد درخصوص مطالبه وجه، از سوی کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوا صادر شد.

* شکایت سیدمصطفی موسوی از باشگاه پارس جنوبی جم بابت مطالبه ۸۶۰ میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی داد.

* علی گودرزی از باشگاه آلومینیوم اراک شکایتی درخصوص مطالبه وجه یک میلیارد و هشتصد و نود میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت یک میلیارد و هشتصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

برچسب‌ها تراکتورسازی امین قاسمی نژاد باشگاه پرسپولیس امين قاسمي نژاد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رضا اسدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی امین قاسمی نژاد باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی امین قاسمی نژاد باشگاه پرسپولیس امين قاسمي نژاد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رضا اسدی هزینه دادرسی محکوم شد کمیته وضعیت بازیکنان مبلغ و هزینه دادرسی پرداخت این مبلغ باشگاه به پرداخت باشگاه علم و ادب میلیون ریالی میلیون ریال بابت مطالبه مطالبه وجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال ۱۴۰۲ به ۶۶ هزار و ۴۶۱ پرونده به مبلغ ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۲۸ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای ۴۴ هزار و ۳۶۳ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۶۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال جمعاً بابت ۵۰ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات اشتغالزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد ۶ هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۳۹ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۱۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

کد خبر 6079600

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا