Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@12:07:35 GMT

آبی پوشان رکوردار شدند !

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۵۵۴

آبی پوشان رکوردار شدند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال الهلال برای چهارمین بار به فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا راه یافت در حالی که پیش از این هیچ کدام از نمایندگان فوتبال آسیا چنین موفقیتی را تجربه نکرده بودند.

در نسخه جدید مسابقات لیگ قهرمانان که از سال ۲۰۰۲ در آسیا آغاز شد آبی‌پوشان اولین بار در سال ۲۰۱۴ به فینال راه یافتند که در بازی نهایی مقابل سیدنی استرالیا مغلوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال سال ۲۰۱۷ دومین حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرد و این‌بار برابر اوراوای ژاپن شکست خورد اما در سال ۲۰۱۹ و در سومین صعود به فینال اولین قهرمانی خودش در این مسابقات را به دست آورد و حالا در سال ۲۰۲۱ برای چهارمین بار به فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا راه یافته و امیدوار است برای دومین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را تصاحب کند.

باشگاه‌های الاتحاد عربستان، اوراواردز ژاپن، العین امارات و چونبوک موتورز کره جنوبی سابقه سه حضور در فینال لیگ قهرمانان را داشته‌اند و حالا الهلال تنها تیم تاریخ این مسابقات به شمار می رود که برای چهارمین بار به فینال رسیده است.

همچنین ۸ بازیکن در ترکیب الهلال به کسب دومین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا امید دارند. عبدالله المعیوف، یاسر الشهرانی، چانگ هیون کره‌ای، محمد البریک، سلمان الفرج، سالم الدوساری، محمد کانو و بافتیمبی گومیس فرانسوی ۸ بازیکنی هستند که در قهرمانی سال ۲۰۱۹ الهلال نیز حضور داشتند و حالا به تکرار این افتخار امیدوارند. در این بین علی البلیهی هم یکی از اعضای تیم قهرمان دو دوره گذشته بوده که دو اخطاره شده و مسابقه فینال این دوره را از دست داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال الهلال لیگ قهرمانان آسیا فینال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در بخشی از برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی از اوسمار ویه را خواست تا به سوالات او پاسخ کوتاه و تک کلمه ای بدهد که اغلب این سوالات مربوط به فوتبال بود و البته در بخشی از آن مجری برنامه درباره غذای مورد علاقه اوسمار هم پرسید که او به شکلی جالب از کشک بادمجان نام برد.

با این حال شاید بخش مورد توجه جایی بود که میثاقی درباره دوگانه رونالدو و مسی سوال کرد که ابتدا سرمربی پرسپولیس به نظر تصور کرد که بحث رونالدوی برزیلی است اما زمانی که متوجه شد کریستیانو رونالدو در این نظرسنجی آمده، با کنایه و تمسخر گفت که رونالدوی واقعی، رونالدو نازاریو است.

ویدئو: 330739

این بخش از مصاحبه را بخوانید:

* مسی یا رونالدو؟
مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی آنها هستند.

* لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟
سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

* قهرمانی لیگ یا برد دربی؟
قهرمانی لیگ.

* گواردیولا یا کلوپ؟
کلوپ.

* تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟
میکس.

* بازیکن جوان یا باتجربه؟
بازیکن خوب.

* آزادی یا ماراکانا؟
ماراکانا.

دیگر خبرها

  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال