Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:07:55 GMT

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۵۵۵

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه چیست؟

کسب و کارهای ساختمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به خصوص این که رقابت در این زمینه بسیار بالاست و در صورتی که لحظه ای از استراتژی های تبلیغاتی غفلت شود، قطعا از بازار حذف خواهید شد!

به همین دلیل است که رجوع به یک بانک اطلاعات ساختمانی از هر چیز دیگری برای صاحبان این مشاغل مهم تر است. شما باید بدانید که بازار هدف شما کجاست، باید بدانید که مشتریان شما در حال حاضر به چه چیزی احتیاج دارند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

یک بانک اطلاعات ساختمانی می تواند تمام این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد و بهترین راهنمای شما در چیدن استراتژی فروش باشد.

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه یکی از بهترین جاهایی است که برای به دست آوردن این اطلاعات می توان به آن رجوع کرد. در این بانک اطلاعاتی تمام آن چه که نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این بانک اطلاعاتی به شما بدهیم!

آدرس و شماره تلفن پیمانکاران و سازندگان

یکی از اصلی ترین چیزهایی که در مورد پروژه های ساختمانی باید بدانید این است که چه کسی در حال ساختن آن هاست! سازندگان این پروژه ها، کسانی هستند که شما برای فروش خدمات یا محصولات خود باید به آن ها مراجعه کنید.

فرض کنید که فروشنده سیمان یا تولید کننده ی آن هستید و لازم است که محصول خود را به این سازندگان معرفی کنید.

قبل از هر چیزی باید بدانید که این پروژه در کدام ناحیه واقع شده است. خیلی از فروشندگان استراتژی فروششان را بر اساس منطقه ی شهری می چینند. به این ترتیب تصمیم می گیرند که محصول خود را به سازندگان پروژه هایی بفروشند که در نزدیکی فروشگاه خودشان قرار دارند.

در بانک اطلاعاتی پرشین سازه می توانید آدرس تمام پروژه های در حال ساخت تهران و کرج را پیدا کنید. به این ترتیب می توانید در منوی جستجو، فیلتر گذاری انجام دهید و به این ترتیب فهرست تمام پروژه ها برایتان نمایش داده می شود. مثلا تصور کنید که فروشگاه محصولات شما در منطقه 4 می باشد. به این ترتیب می توانید منطقه بندی کرده و تنها پروژه هایی را لیست کنید که در نزدیکی محل فروشگاه شما هستند.

به این ترتیب می توانید قبل از هر چیزی به سراغ آن ها بروید و محصولات خود را عرضه کنید. اما مسیر رسیدن به این فروشندگان نیز ممکن است در هر استراتژی ای متفاوت باشد.

مثلا خیلی از افراد تصمیم می گیرند که پنل پیامکی خود را فعال کنند و پیامک های تبلیغاتی برای این سازندگان و پیمانکاران بفرستند. اما برای انجام این کار نیازمند شماره تماس آن ها می باشند.

در بانک اطلاعاتی پرشین سازه می توانید شماره تماس تمام پروژه های مورد نیاز خود را به دست آورید و به این ترتیب پنل پیامکی خود را راه اندازی کنید.

البته همان طور که می دانید ارسال پیامک باید قواعد و اصولی داشته باشد تا به فروش منجر شود.

مرحله ساخت پروژه

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که یک فروشنده خدمات یا محصول باید برای تبلیغات بداند، این است که پروژه ی ساختمانی مورد نظر، در چه مرحله ای از ساخت است؟ آیا در مرحله ی گودبرداری و خاک برداری است یا اسکلت بندی؟ آیا در مراحل پایانی است و مشغول نماکاری سازه است یا خیر؟!

تمام این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین پروژه را برای تبلیغ انتخاب کنید. فرض کنید که فروشنده ی آهن هستید و باید پروژه هایی را انتخاب کنید که هنوز در مرحله ی اسکلت بندی سازه هستند چرا که در این مرحله به محصول و خدمات شما نیاز دارند. به این ترتیب خیلی راحت می توانید محصول خودتان را به سازندگان این پروژه معرفی کنید و احتمالا موفقیت در فروش را بالا ببرید.

 

ساختمانی که در مراحل ظریف کاری یا...است برای کسب و کار شما مناسب نیست چرا که مدت هاست مرحله ی اسکلت بندی و مراحلی که نیازمند آهن است را گذرانده است.

به این ترتیب خیلی مهم است که شما دقیقا بدانید که پروژه های مورد نظرتان در چه مرحله ای از ساخت قرار دارند.

بانک اطلاعات پرشین سازه، اطلاعات روند ساخت پروژه را در اختیارتان قرار می دهد و شما با فیلتر گذاری می توانید به گزینه های مورد نظر خود دست پیدا کنید.

خوشبختانه یکی از اصلی ترین مزیت هایی که این بانک اطلاعاتی در اختیار دارد این است که به طور مداوم آپدیت و به روز می شود تا احتمال خطای شما در روند تبلیغات کمتر شود.

متراژ و مساحت ساختمان

اگر در یکی از مشاغل ساختمانی مشغول به کار هستید باید بدانید که پروژه های مورد نظرتان چه متراژ و مساحتی دارند. ممکن است برای خیلی از فروشندگان خدمات و محصول به صرفه نباشد که به سراغ پروژه های زیر 100 متر برود.

یا مثلا فرض کنید که در کار نصب و اجرای آسانسور هستید. طبیعتا در چنین شرایطی پروژه هایی که میزان طبقات آن ها کمتر از 2 یا 3 طبقه باشد به کارتان نخواهد آمد و نمی توانید محصول خود را برایشان تبلیغ کنید.

به این ترتیب لازم است که میزان دقیق طبقات، تعداد اتاق ها، متراژ و مساحت، زیربنا و ...را بدانید تا بتوانید استراتژی درستی برای تبلیغ محصول خود داشته باشید. یادتان باشد که یک تبلیغات هدفمند است که می تواند در نهایت به فروش منجر شود.

امکانات رفاهی پروژه

گاهی مواقع ممکن است که شما نیازمند کسب اطلاعات در مورد امکانات رفاهی پروژه ( مانند استخر و سونا، روف گاردن یا...) باشید. مثلا اگر در کار ساخت و اجرای استخر هستید، لازم است بدانید که کدام یک از پروژه های ساختمانی تصمیم به اجرای چنین امکاناتی را دارند. واقعیت این جاست که این امکانات در خیلی از پروژه ها تعریف نشده است و اگر بخواهید به طور تصادفی، یک پروژه را برای تبلیغ خدمات خود انتخاب کنید، احتمال عدم موفقیت شما بالا می رود.

بانک اطلاعات پرشین سازه یکی از جامع ترین و بهترین جاهایی است که برای کسب چنین اطلاعاتی می توانید به آن مراجعه کنید.

چرا پرشین سازه؟

اول از همه به خاطر این که به روز و آپدیت است. متاسفانه خیلی از بانک های اطلاعاتی لزومی نمی بینند که به طور مداوم اطلاعات ساختمانی خود را به روز کنند و به این ترتیب خریداران این بانک ها، متوجه می شوند که دیگر احتیاجی به اطلاعات این ساختمان ها ندارند.

اما بانک اطلاعاتی پرشین سازه خود را ملزم می دانید که هر روزه، تغییرات مورد نظر را در پروژه های این بانک اطلاعاتی اعمال کند تا به این ترتیب درصد خطای تبلیغات شما تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا کند.

هم چنین لازم است بدانید که خیلی از مشاغل ساختمانی می توانند از این بانک اطلاعاتی استفاده کنند چرا که محتوای مورد نظر آن ها در این بانک پیدا خواهد شد.

در نهایت این که پرشین سازه متعهد است که روزانه 50 پروژه ی جدید ساختمانی را به این بانک اطلاعاتی اضافه کنید و به این ترتیب اطلاعات مجموعه ای از هزاران سازه را در اختیار شما قرار دهد تا بهترین فروش ممکن را داشته باشید.

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک اطلاعاتی اطلاعات تبلیغات بازار بانک اطلاعات ساختمان بانک اطلاعاتی باید بدانید پروژه هایی ی ساختمانی برای تبلیغ پرشین سازه محصول خود مورد نظر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی (usw.msrt.ir) که ماحصل همکاری سازمان فناوری اطلاعات با وزارت علوم است، در بخش جوائز اجلاس جامعه اطلاعاتی (WSIS ۲۰۲۴) سازمان ملل به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب برگزیده شد.

این پروژه گام مهمی در هوشمندسازی خدمات دانشگاهی کشور محسوب می‌شود.

این موفقیت را به تلاشگران پیاده سازی این سامانه و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می‌کنم.»

               

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • راهکار‌هایی برای تقویت حکمرانی ریال
  • ضرورت تلاش نهاد‌های حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • ضرورت تلاش نهادهای حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • خدمات تخصصی تنها بانک اطلاعات علمی با دسترسی آزاد در کشور
  • تشخیص اقلام اصل از تقلبی تنها با اسکن یک بارکد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای مالکانی که از مقاوم‌سازی ساختمان‌های بلند استنکاف کنند
  • صرف ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت تقاطع شریعتی خرم‌آباد
  • ساختمان های کشور به فیبر نوری تجهیز می شود