Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، مقامات آلمان امروز -چهارشنبه- دو سرباز سابق این کشور را که برای تشکیل گروهی تروریستی در یمن و مشارکت در جنگ علیه این کشور تلاش کرده بودند، بازداشت کردند.

نمایندگان دادستانی آلمان اعلام کرد که این دو نفر که آلمانی و عضو سابق ارتش هستند، در جنوب کشور بازداشت شدند.

گفته می‌شود که این دو سرباز سابق در اوایل سال جاری میلادی قصد داشتند گروهی تروریستی و مزدور متشکل از ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر را از اعضای سابق ارتش یا پلیس را شکل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان دادستانی توضیح دادند که انگیزه این دو سرباز از این کار کسب درآمد حدود ۴۰ هزار یورویی به صورت ماهیانه از طریق ارائه خدمت به طرف سوم به ویژه عربستان سعودی بوده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلمان جنگ عربستان سعودی جنگ یمن گروه تروریستی دو سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج مرحله سوم گروهی لیگ ملی بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم گروهی لیگ ملی بسکتبال ایران با برگزاری دیدار‌های روز سوم این مرحله پیگیری شد.     نتایج روز سوم از مرحله سوم گروهی لیگ ملی بسکتبال آن به شرح زیر است:   گروه Q   نخلستان جم تهران ۷۴ خانه بسکتبال کاشان ۷۶   کاله تهران ۸۳ آکادمی بسکتبال آرش ۷۷   گروه R   خانه بسکتبال کردستان ۹۲ شهرداری گنبد ۸۹   گروه S   مس شهر بابک ۷۵ آسا میناب ۵۱   مهرپارسا کرج ۶۸ گاز تهران ۹۲   گروه T   شوان گروه پارسه گرمسار ۱۰۱ عقاب تهران ۷۹    پتروپالایش اصفهان ۶۶ مهگل کرج ۶۴ ­

دیگر خبرها

  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • (ویدئو) نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامان آلمان و انگلیس شد
  • نتایج مرحله سوم گروهی لیگ ملی بسکتبال