Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:51:16 GMT

۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۶۷۶

۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه در راستای دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان از همه ظرفیت‌های خود در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم استفاده می‌کند، ابراز کرد: همکاری سپاه و بسیج در آزادسازی ۴۲ زندانی جرایم غیرعمد در استان یکی از این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تعداد زندانی جرایم غیرعمد در سه ماهه مرداد، شهریور و مهر آزاد شدند، افزود: این زندانیان با مجموع ۵۴ میلیارد ریال کمک داوطلبانه از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، اقشار و پایگاه‌های بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خیران، مردم، معتمدین و رؤسای زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه شاخص‌ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه محسوب می‌شود، ابراز کرد: در کنار آزادسازی زندانیان غیرعمد، توزیع ۳۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده این زندانیان نیز با کمک‌های داوطلبانه انجام شد.

کاشفی بیان کرد: آزادی زندانیان و برگشت به خانواده سبب جلوگیری از سایر آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد لذا سپاه و اقشار مختلف بسیج دست به هم داده تا این اتفاق خوشایند در سطح استان رقم بخورد.

کد خبر 5332481

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی سپاه استان سمنان آزادی زندانیان بسیج مهدی کاشی ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا زلزله همدان ایلام زمین لرزه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، رئیس کل دادگستری استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: تاکنون در جشن‌های گلریزان امسال در سراسر استان بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان جمع آوری شده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند اظهار امیدواری کرد با اختصاص این مبلغ و کمک خیرین تعداد بیشتری از محکومان به آغوش خانواده‌های خود باز گردند.

در پایان این مراسم، خیرین و صاحبان صنایع و کارخانجات مرکز استان، مبلغ بیش از ۲ میلیارد تومان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

دیگر خبرها

  • وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان
  • مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی استان
  • جمع آوری ۱۵۰ میلیارد ریال در جشن های گلریزان کردستان
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند
  • آزادی ۵۸۱ زندانی جرایم غیرعمد در البرز
  • ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد در کنگاور، چشم‌انتظار همت خیران
  • ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد در کنگاور، چشم‌انتظار همت خیران+فیلم
  • ۵۸۱ زندانی جرایم غیرعمد استان البرز در سال ۱۴۰۲ آزاد شدند