Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@23:34:46 GMT

واکنش سهیل مهدی درباره قانون بازی رو در رو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۶۸۱

واکنش سهیل مهدی درباره قانون بازی رو در رو

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی درباره اینکه آیا قانون تفاضل گل در لیگ برتر اعمال خواهد شد یا بازی رو در رو اظهار داشت:

ما درخواست دادیم تا قانون بازی رو در رو اعمال شود و فکر می‌کنم نهایتاً تا هفته دوم یا سوم لیگ، این قانون در هیئت رئیسه تصویب و توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این پرسش که «با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول آیا عدم ابلاغ قانون بازی رو در رو در پایان فصل مشکل‌ساز نخواهد شد؟»، گفت:

خیر مشکلی ایجاد نمی‌کند، چون تازه لیگ برتر شروع شده و هنوز لیگ‌های دسته دوم و سوم ما نیز آغاز نشده است. مثلاً ما قانون پنج تعویض را برای فصل گذشته ابلاغ کردیم و برای فصل جدید هم همین قانون را دوباره ابلاغ کردیم، اما درباره قانون تفاضل گل یا بازی رو در رو فعلاً چیزی ابلاغ نکردیم و همانطور که گفتم تا هفته دوم یا سوم قانون جدید را ابلاغ خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر سهیل مهدی لیگ برتر بازی رو در رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های باشگاهی فوتبال در آسیا از سال آینده با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد که شامل لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان ۲ (ACL۲) خواهد بود و دیگر خبری از لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی نخواهد بود.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره توضیح داد: تیم‌های اول و دوم فصل بیست و سوم لیگ برتر جواز حضور در لیگ نخبگان برای فصل آینده را بدست خواهند آورد و تیمی که بتواند قهرمان جام حذفی این فصل شود، به پلی‌آف خواهد رفت.

او ادامه داد: تیم سوم جدول هم به لیگ قهرمانان ۲ می‌رود و در مجموع حداکثر فوتبال ایران برای سال آینده در رقابت‌های باشگاهی در آسیا، چهار نماینده خواهد داشت. همچنین تیمی که در پلی‌آف لیگ نخبگان نیز از حریف خود شکست بخورد وارد لیگ قهرمانان ۲ می‌شود.

مهدی در حالی این صحبت را مطرح کرده که پیش از این و به دلیل صعود العین امارات به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد سهمیه‌های ایران در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در آسیا کاهش یافته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • اعتراض رضاوند به سهیل مهدی: قانون جنگل!
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • کنایه آرش رضاوند به سهیل مهدی؛ قانون، قانون جنگل است!
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد