Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین تهران،سرهنگ شاکری فرمانده انتظامی فیروزکوه با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت ۳ نفر مبنی بر کلاهبرداری شخصی در فضای مجازی با هدف فروش ارز به قیمت بسیار پایین‌تر از بازار،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:پس از انجام شگرد‌های پلیس این فرد دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهم برای جلب اعتماد مالباختگان فیلم‌های مربوط دلار و یورو‌های حاصل از فروش دفینه‌هایی که از حفاری‌هایی که داشته را برای آنان ارسال می‌کرد و از این طریق از افراد پس از باور حرفهایش؛ پول به حسابش واریز می‌کردند.
متاسفانه زیاده خواهی این افراد مالباخته موجب شد تا قبل از اینکه ارز‌ها را تحویل بگیرند پول را به حساب این فرد واریز می‌کردند و پس از تماس با وی نمی‌توانستند ردی از او پیدا کنند.
سرهنگ شاکری یادآور شد:افرادی که از این طریق اموال خود را از دست داده اند به پلیس اگاهی فیروزکوه مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر