Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرزی از کشف 15 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی وانت مزدا خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ " علی ولی پور گودرزی "، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پلیس تهران بزرگ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در این باره گفت: ماموران انتظامی این پلیس  حین گشت زنی و کنترل معابر عمومی  در محدوده خیابان "جمهوری"به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بازرسی از این خودرو،   ۵۵۴ عدد لوازم جانبی موبایل ، ۶۳۱ دستگاه لوازم الکترونیکی قاچاق فاقد بارنامه و  مجوز قانونی و کمرگی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در این عملیات را 15  میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو  دستگیر و به مقر این پلیس برای تحقیقات پلیسی انتقال یافت.

این مقام انتظامی  گفت: متهم در پی جوئی های پلیسی اظهار کرد، محموله خودرو را از یک انبار کالا در فیروز بهرام بارگیری کرده است و با دریافت کرایه مقرر بوده که به یک واحد صنفی در خیابان جمهوری تحویل بدهد که قبل از رسیدن به مقصد دستگیر شده است.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد : کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پلیس خودرو موبایل قاچاق خودرو قاچاق موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی براساس اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه لندکروزر فاقد مدارک در سطح شهر مطلع و این خودرو را در یکی از نقاط شهر کرمان توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده این خودرو مشخص شد این اسناد مربوط به خودروی دیگری است، از این رو این خودرو توقیف و راننده آن برای تعیین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان تصریح کرد: ارزش این خودرو ۶۰ میلیارد ریال تعیین قیمت و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح در لرستان
  • کشف گازوئیل قاچاق در مانه و سملقان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق