Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@13:01:52 GMT

ترکیب 2 تیم گل‌گهر و تراکتور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۷۳۰

ترکیب 2 تیم گل‌گهر و تراکتور اعلام شد

نبود امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل گهر، مهمترین اتفاق بازی این تیم مقابل تراکتور است.

 تیم سیرجانی در شرایطی از تراکتور میزبانی خواهد کرد که امیر قلعه‌نویی را به دلیل محرومیت انضباطی، در اختیار نخواهد داشت و در ماههای آینده باید به نبود امیر روی نیمکتش عادت کند.
این وسط شایعاتی هم درباره قطع همکاری گل گهر با قلعه‌نویی در صورت نتیجه نگرفتن این تیم در هفته‌های ابتدایی مطرح شد که سیرجانی‌ها آن را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابلی که منتفی شد: اگر قلعه‌نویی روی نیمکت بود، تقابل او و فیروز کریمی در کنار زمین می‌توانست سوژه جالبی برای عکاسان حاضر در ورزشگاه فراهم کند اما تقابل سرمربیان اسبق استقلال در کنار زمین منتفی شد و امیر از روی نیمکت باید شاهد بازی شاگردانش مقابل تیمی باشد که مسن‌ترین سرمربی شاغل در لیگ برتر – فیروز کریمی 63 ساله – را در اختیار دارد.

چهارشنبه 28 مهر

هفته اول لیگ برتر
گل گهر سیرجان – تراکتور ساعت 16
تیم داوری: محمدرضا اکبریان – محسن سلطانی – مهدی سیفی – شبیر بهروزی

ترکیب گل گهر مقابل تراکتور

محسن فروزان، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، میلاد زکی پور، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی و یونس شاکری

ترکیب تراکتور مقابل گل گهر

محمدرضا اخباری، سعید ایران‌خواه، ابوالفضل رزاق‌پور، بهزاد سلامی، محمد مسلمی پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، سعید واسعی، علی فتحی و محمد عباس زاده/ فوتبالی 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت