Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه جدید مرکز شهرستان دشتی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مصلا خورموج معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، مراسم تکریم حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح و معارفه حجت‌الاسلام علی زاهد دوست به‌عنوان امام جمعه جدید شهر خورموج با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و جمعی از مسئولان بوشهر و دشتی در مصلا جمعه خورموج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام عبدالحسن مصلح اظهار داشت: وی مورد وثوق و احترام مردم شهرستان دشتی به‌ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار خورموج  و دارای سوابق ارزشمند در عرصه‌های مختلف دینی، تبلیغی و حوزوی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه علما و روحانیون دشتی در جهان اسلام، تشیع و ایران اسلامی نقش‌آفرین هستند خاطر نشان کرد: دشتی دارای افتخارات بسیاری است که باید پژوهشگران و نویسندگان جایگاه دشتی و مزیت‌های آن به رشته تحریر درآوردند.

استاندار بوشهر هم با اشاره به خدمات ارزنده حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح خاطر نشان کرد: امام جمعه سابق خورموج منشا خدمات و فعالیت‌های بسیار ارزشمندی برای شهرستان دشتی شد که خدمات آن درخور تحسین است.

امام جمعه بوشهر: محرومیت‌های شهرستان دشتی با حرکت جهادی برطرف شودتوجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های اقتصادی استان بوشهر شده استامام جمعه بوشهر: جشنواره علمی، پژوهشی علامه بلادی بوشهری 13 آذر برگزار می‌شود

احمد محمدی‌زاده، با اشاره به  معرفی حجت‌الاسلام زاهد دوست به‌عنوان امام جمعه خورموج افزود: حجت‌الاسلام زاهد دوست دارای شاخص‌های اخلاقی و رفتاری خوبی است که با ویژگی‌های جوانی، برنامه‌ریزی و جسارت بالایی که برخوردار است می‌تواند در پیشرفت و توسعه شهرستان دشتی نقش‌آفرینی کند.

در این آیین از خدمات حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح قدردانی و حجت‌الاسلام علی زاهد دوست به‌عنوان امام جمعه جدید شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی معرفی شد.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر شهرستان دشتی حجت الاسلام زاهد دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، شب شعر روایت عشق در حرم امامزادگان احمد و جعفر (ع) شهر بهمن برگزار شد.
در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، شاعران سروده‌های خود را در وصف فلسطین، غزه و مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، امام حسین (ع) و کربلا قرائت کردند.
این برنامه از سوی کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با همکاری انجمن شعر فرهنگیان این شهرستان، شهرداری بهمن، آستان امامزادگان احمد و جعفر، ستاد اقامه نماز جمعه، حوزه مقاومت بسیج قدس، انجمن شعر بهار بهمن و کتابخانه عمومی یادگاران امام خمینی بهمن برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • قلعه خورموج کجاست؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی