Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، بهروز ندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سفر، وزرا نیز به نمایندگی از دولت در تمام شهرستان‌های استان حاضر خواهند بود تا پس از بررسی شهرستان‌ها و احصاء مسائل و مشکلات، در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و معاون اول برگزار می‌شود، این مسائل را بررسی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: تا به امروز و برابر برنامه‌ریزی انجام شده، وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان و شهرستان اردبیل، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان‌های نیر و سرعین، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس آباد، مدیر توسعه روستایی در شهرستان مشگین شهر، وزیر اقتصاد در شهرستان بیله سوار و وزیر نیرو در شهرستان‌های گرمی و انگوت حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: وزرای محترم پس از حضور در شهرستان‌ها و شنیدن نقطه نظرات مسؤولان و مردم، مسائل و مشکلات و پتانسیل‌های شهرستان‌ها را در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌دهند.

ندایی تصریح کرد: رئیس جمهور و معاون اول ایشان نیز در شهرستان اردبیل در جلسات مختلف مانند دیدارهای نخبگان، شورای اداری و بازدید از طرح‌های مختلف حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتشار این بیماری، دیدار مردمی با حضور رئیس جمهور برگزار نخواهد شد.

ندایی اظهار کرد: احتمالا در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و عدم فرود هواپیما در فرودگاه اردبیل، هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیات همراه در فرودگاه پارس آباد به زمین نشسته و ایشان از طریق بالگرد در مرکز استان حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: کلیه مطالبات و پروژه‌های ضروری احصاء شده استا در جلسه‌ای که با حضور مسؤولان کشوری و استاندار اردبیل در تهران برگزار شد، در اختیار وزرا و هیات دولت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حوزه توسعه استان، همانند توسعه مراکز درمانی، توسعه گردشگری، حوزه‌های زیرساختی، گلخانه‌ها، دامداری‌ها و توسعه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و ده‌ها پروژه دیگر تصمیمات مناسبی برای استان در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل سفر رییس جمهوری شهرستان ها استان اردبیل رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان،  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو  کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد. 

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد. 

رئیس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور،  از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

بردی محمدف با اشاره به  تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، از شرکت های ایرانی برای فعالیت بیشتر در کشورش اعلام آمادگی کرد.  

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم،  برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجهدیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانیامیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • اسامی استان‌هایی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران