Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرهنگ شادنیا، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری، بعداز ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت استان البرز، گفت: حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از دوچرخه سواری، انتظاارت فدراسیون از هیأت البرز را بالا برده است.

شادنیا به پتانسیل بالای دوچرخه سواری در البرز اشاره کرد و گفت: هیأت البرز مفاخر زیادی دارد و وزن کیفی دوچرخه استان بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که دوچرخه سواری رشته ای تجهیزات محور است، عنوان کرد: بالا رفتن قیمت دوچرخه به علت نواسات بازار ارز و تورم ایجاد شده، این رشته را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده که به نظر مهمترین راه حل آن ورود بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت اسپانسر است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان البرز به دنبال برطرف کرده اختلافات در هیأت است که این نقطه امیدی برای آینده دوچرخه سواری استان است.

وی با اعلام خبر اهدای ۲ دستگاه دوچرخه تمرین پیست به هیأت البرز تصریح کرد: امیدواریم البرز در بازی‌‍های آسیایی پیش رو نماینده ای در تیم ملی داشته باشد.

انتهای پیام/ج
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دوچرخه سواری خبرگزاری فارس البرز کرج تورم گرانی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا