Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آجورلو در خصوص امتیاز تبلیغات محیطی نامه ای به سازمان لیگ نوشت

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال با ارسال درخواست رسمی به حیدر بهاروند اعلام کرد باشگاه استقلال بستر درآمدزایی در بازی های خانگی را به سازمان لیگ واگذار نمی‌ کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، پس از رونمایی از قرارداد جدید کارگزار باشگاه استقلال و تعیین میزان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی، مدیرعامل این باشگاه در مکاتبه با سازمان لیگ ضمن معرفی شرکت طرف قرارداد از این سازمان درخواست کرد برای اجرای تبلیغات محیطی با شرکت کارگزار باشگاه استقلال در زمینه اجرای تبلیغات در بازی‌های خانگی این باشگاه همکاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از نامه مصطفی آجورلو خطاب به حیدر بهاروند آمده است:

مقتضی است ضمن ارج نهادن به حقوق باشگاه استقلال به عوامل برگزاری مسابقات دستورات لازم را برای همکاری با کارگزار این باشگاه شرکت ایده پروران تبلیغ جهت اجرای تبلیغات محیطی ابلاغ فرمایید.
بر این اساس باشگاه استقلال در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمی‌کند. همچنین در قرارداد کارگزار جدید باشگاه استقلال که 500 میلیارد تومان کف مبلغ تعهد پیش بینی شده 150 میلیارد تومان به استفاده از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی اختصاص یافته که افزایش چشمگیر و بی‌سابقه درآمدهای این باشگاه را در فصل جدید نشان می‌دهد و می‌تواند یکی از اتفاقات بی‌سابقه در حوزه اقتصادی فوتبال کشور محسوب شود.
این در حالی است که سهم باشگاه‌ها از محل تبلیغات دور زمین در سال‌های گذشته بسیار ناچیز بوده و عملا درآمدی قابل توجهی متناسب با ظرفیت موجود در این بخش پرداخت نشده است، اما رویکرد متفاوت باشگاه استقلال در موضوع پرونده تبلیغات محیطی در این فصل می‌تواند اتفاق متفاوت و بی سابقه‌ای را در این حوزه رقم بزند.

 

همچنین بخوانید:

 ماجرای پیشنهاد 150 میلیاردی به استقلال چیست؟

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس خواننده موسیقی پاپ اسپانسر استقلال شد! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ مهدی طارمی بهترین بازیکن دیدار پورتو - میلان لوکاکو به 9 زبان صحبت می‌کند و بیل فقط انگلیسی می‌داند/ یوفا منتشر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های خانگی تبلیغات محیطی باشگاه استقلال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند خوب خود امروز هم توانست در ورزشگاه آزادی سه امتیاز حساس در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین را به دست بیاورد و سه بار دروازه شاگردان دقیقی را باز کند، اما آبی پوشان قبل از شروع این بازی اقدام جالبی به یاد مهدی مهدی‌پور انجام دادند.

تمام 11 بازیکن اصلی استقلال قبل از شروع دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین و نمایش هجومی در این بازی، پیراهنی سفید رنگ که تصویر مهدی مهدی‌پور روی آن درج شده بود را بر تن کردند و عکس تیمی را به یاد او گرفتند.

مهدی مهدی‌پور که تا هفته بیست و دوم لیگ برتر جزو مهره‌های تاثیرگذار استقلال بود و در دیدار مقابل مس رفسنجان به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی تعویض شد و ادامه فصل را از دست داد، برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات‌شان در دیدار با شمس‌آذر بود، اما هم‌تیمی‌هایش یاد او را زنده نگه داشتند.

بازیکنان استقلال هفته گذشته هم مقابل آلومینیوم اراک به یاد مهدی‌پور بودند و پس از گلزنی پیراهن او را به نمایش گذاشتند که امروز هم حرکت جالب دیگری برابر شمس آذر انجام دادند.

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی